26 Mei 2018
Home > Advertorial archief

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Advertorial archief

  • Beste Introductie winnaar 2017: Heineken 0.0

    GRONINGEN - Heineken blijft innoveren binnen de biercategorie. De brouwer heeft afgelopen jaar het alcoholvrije bier Heineken 0.0 op de markt gebracht. Een goede zet, vinden supermarktondernemers die het product uitroepen tot Beste Introductie van 2017.

    08-05-2018 | Lisa van der Linden
  • Beste Introductie winnaar 2017: Mekkafood Halal Bitterbal

    AMSTERDAM - Bitterballen zijn onlosmakelijk verbonden met Hollandse gezelligheid en worden ook zeer gewaardeerd door jong en oud, ook uit de islamitische gemeenschap. 

    08-05-2018 | Lisa van der Linden
  • Winnaars Beste Introducties 2017 bekend!

    NIEUWVEEN - De Beste Introducties van 2017 zijn gekozen. Toonaangevende supermarktondernemers hebben de foodnoviteiten van vorig jaar beoordeeld. 

    08-05-2018 | Lisa van der Linden
  • Beste Introductie winnaar 2017: L’OR aluminium capsules

    CULEMBORG - De aluminium capsule biedt een intensere espressobeleving met beter behoud van het aroma en een rijkere crèmelaag. Ook het gebruiksgemak is groot.

    08-05-2018 | Lisa van der Linden
  • Beste Introductie winnaar 2017: Sprite

    MADE - Consumenten drinken nog steeds graag frisdrank. Coca-Cola kwam vorig jaar met een innovatie die deze categorie wellicht voorgoed zal veranderen: Sprite werd suikervrij gemaakt en de variant met suiker werd uit het schap gehaald. 

    08-05-2018 | Lisa van der Linden
  • Diabetes Fonds zet met terugroepactie deur open voor industrie

    De omgeving waarin de Nederlandse consument voedselkeuzes maakt is nog altijd suikerrijk en ongezond. Een groot deel van de producten in de supermarkt bevat onnodig veel suikers. 

    09-04-2018 | Lisa van der Linden
  • Innova Klassiek winnaar: 3in1 Pods van Ariel Fabrikant: Procter&Gamble

    ROTTERDAM - 3in1 Pods van Ariel, winnaar van de Innova Klassiek 2013 - 2017, is tegenwoordig bij veel supermarkten goed voor ruim de helft van de totale omzet van het Ariel-label. Remco Couwenbergh, category manager fabric care van Procter&Gamble, ziet deze prijs als een mooie bevestiging van dit succes.

    19-12-2017 | Bart Manders
  • Innova Klassiek winnaar: CoolBest Premium Orange Pulp Free Fabrikant: Riedel

    EDE - Een succesvolle innovatie in crisistijd en dan ook nog in een categorie die onder druk staat. Riedel (destijds Friesland-Campina Riedel) durfde het aan met de introductie van CoolBest Premium Orange Pulp Free. Na vier jaar nog steeds een succes.

    19-12-2017 | Bart Manders
  • Innova Klassiek winnaar: N'ice Chouffe Fabrikant: Duvel Moortgat

    DEVENTER - Brouwerij Duvel Moortgat boekt in het winterbiersegment al vier jaar succes met N’ice Chouffe, het bier dat de Innova Klassiek 2013-2017 in de wacht heeft gesleept.

    19-12-2017 | Bart Manders
  • Winnaars Innova Klassiek 2013-2017 bekend

    NIEUWVEEN - De winnaars van de Innova Klassiek 2013-2017 zijn bekend. 24 producten wisten de afgelopen vier jaar te overleven én ook nog succesvol te blijven. Deze winnende producten krijgen van category managers, inkopers en ondernemers van de Nederlandse supermarkten de hoogste waardering.

    19-12-2017 | Bart Manders

Pagina's

Introducties & Acties

Nieuw! Almhof Hoekje Wereld Editie New York

Na de zeer succesvolle introductie van Hoekje Venetië komt Almhof met een nieuwe Wereld Editie!

Nieuw! Almhof Roomyoghurt Wereld Editie Hawaï Kokos

Een wiegende hangmat tussen de palmbomen, een stralende zon en het geluid van kabbelende golven aan...

Nieuw recept Original Capri-Sun

Original Capri-Sun bevat vanaf week 14 een combinatie van suiker, stevia - een zoetstof van...