18 Augustus 2017
Home > advertorials > Food Interaction: Cursus voor food professionals

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Advertorial

Food Interaction: Cursus voor food professionals

CULEMBORG - Levensmiddelen, hoe ze gemaakt worden en wat ze doen voor of tegen ons lijf, gaan volop over de tong in de media. Zin en onzin zijn niet gemakkelijk meer te onderscheiden. Hoe ga je daar als professional mee om? Wat gebeurt er als bedrijven niet meepraten? En: wat gebeurt er als consumenten niet met bedrijven praten?

Het nieuwsplatform Foodlog lanceert de 2e editie van de cursus Food Interaction voor profit en non-profit organisaties én nodigt ditmaal ook kritische consumenten uit om hun bijdrage te leveren. Food Interaction is bedoeld voor professionals en voorlichters die actief zijn op het gebied van landbouw, food en nutrition. Ze werken bij levensmiddelenproducenten, detailhandelsbedrijven, voorlichtingsinstituten, universiteiten, overheden en private kennis- en ontwikkelingsinstituten. Nieuw in deze tweede editie is dat we kritische consumenten de gelegenheid bieden direct in gesprek te gaan met organisaties.

Praktisch en interactief
Meer dan 15 sprekers uit de wereld van food en communicatie vertellen over hun ervaringen en de onderwerpen die nu in de samenleving spelen. Het programma van de cursus Food Interaction is praktisch en gebaseerd op interactie tussen cursisten onderling en de sprekers.

Programma
Food Interaction doorloopt in 10 middagen 3 grote thema’s:

I. Digitalisering en mobilisering van de (sociale) media
II. Grote maatschappelijke trends
III. Industrie-specifieke trends binnen food

Interactie met consumenten
Op de laatste dag gaan cursisten in gesprek met consumenten en leggen hen een concreet dilemma uit hun bedrijf of organisatie voor.

Meer informatie en inschrijven kan hier.

Lezers van Levensmiddelenkrant krijgen 10% korting op de inschrijfprijs voor de cursus.