25 Mei 2017
Home > Introducties & Acties

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Introducties & Acties

  • Mars lanceert DUO-pack M&M’s®

    Dat de vertrouwde M&M’s® tijdelijk beschikbaar zijn in een actieverpakking kan niemand zijn ontgaan. Maar daarnaast is er ook een display beschikbaar met daarin een uniek DUO-pack. Ideaal om te delen met vrienden en familie.

    08-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuw: Griekse yoghurt naturel 0% en 10% vet

    Griekse yoghurt zorgt al jaren voor een sterke groei in de zuivelcategorie en het yoghurtsegment. Inspelend op deze trend introduceert Almhof vanaf week 18 twee heerlijke Griekse stijl yoghurt naturel varianten, een 0% en 10% vet.

    08-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Alpro zorgt voor genoeg vezels

    Veel consumenten komen niet aan de dagelijkse hoeveel van 30-40 gram vezels. Met de nieuwe haverproducten van Alpro krijgen Nederlanders gemakkelijk de juiste hoeveelheid binnen.

    08-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Coca-Cola zet vakantiebestemming op fles

    De prijswinnende ‘Share a Coke’-campagne is terug. Deze zomer wordt het iconische logo op de verpakkingen vervangen door maar liefst 74 vakantiebestemmingen. Van Barcelona tot Kaapstad en van Ibiza tot de Bahama’s.

    08-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuw: Big Americans Beef Nachos en Kebab

    Dr. Oetker Big Americans breidt de range uit met twee nieuwe smaken: Beef Nachos en Kebab. Met deze unieke smaken en meer variatie wordt ingespeeld op de behoeftes van de kopersgroep en een extra boost gegeven aan het sterk groeiende segment van Amerikaanse pizza’s.

    08-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuw: Lindeboom alcoholvrij en alcoholarm

    Lindeboom Bierbrouwerij breidt gelijktijdig uit met twee nieuwe smaakvarianten. Met de nieuwe Lindeboom Radler 0.0 en de nieuwe Lindeboom 0.5 vergroot Lindeboom het assortiment van Nederlands alcoholarme en alcoholvrije dorstlessers.

    08-05-2017 | Marije de Leeuw
  • SNICKERS® White Limited Edition in 5-pack

    Vanwege het succes van SNICKERS® White singles, is deze Limited Edition nu ook beschikbaar in een 5-pack. Witte chocolade is de populairste smaak van het moment en daar bouwt het nummer 1 merk candybars SNICKERS® op voort. Deze nieuwe smaakcombinatie verrast de consument en trekt zo meer nieuwe kopers naar het candybarsegment.

    08-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuwe Almhof wereldeditie Roomyoghurt

    Vanaf week 18 zal de roomyoghurt special Italië pistache van Almhof plaats maken voor een nieuwe wereldeditie; roomyoghurt Mumbai mango. Deze nieuwe editie is een combinatie van romige yoghurt met sappige mango. Geïnspireerd door de exotische smaken van India, waar de mango’s oorspronkelijk vandaan komen.

    08-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuw: Gouda’s Glorie vloeibare bakproducten

    Gouda’s Glorie introduceert Gouda’s Glorie Roerbakken en Gouda’s Glorie Bakken & Braden. Waar Gouda’s Glorie Roerbakken vooral geschikt is voor het bereiden van aardappelen, groenten en vlees, is Gouda’s Glorie Bakken en Braden speciaal voor het bereiden van vlees. Het geeft smaak aan vlees en zorgt voor een lekkere jus.

    25-04-2017 | Kim van Dijk
  • CELEBRATIONS® is vernieuwd

    Vanaf nu zit CELEBRATIONS® in een nieuw jasje. Alle verpakkingen zijn voorzien van een nieuw design, zodat zij nog beter uit uw schap knallen.

    25-04-2017 | Kim van Dijk

Pagina's