23 Juni 2017
Home > Introducties & Acties

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Introducties & Acties

  • Sunbreaks®: de nieuwe meergranensnack

    PepsiCo, een van de grootste voedingsmiddelen- en drankenbedrijven ter wereld, lanceert met Sunbreaks® een compleet nieuw merk voor genieters in Nederland die op zoek zijn naar variatie in het schap.

    21-06-2017 | Marije de Leeuw
  • HAK breidt het assortiment bonen in stazak uit

    Bonen blijven sterk groeien met 7 procent. De uitbreiding van de lijn van HAK in stazak speelt daar op in. Drie nieuwe bonenschotels: Bolognese met linzen, Burrito met pintobonen, Marokkaanse met linzen en daarnaast een moderne variant van Witte bonen met Tomaat in stazak.

    21-06-2017 | Marije de Leeuw
  • Aluminium koffiecapsules van D.E en L'OR

    Jacobs Douwe Egberts (JDE) heeft aluminium koffiecapsules voor supermarkten op de markt gebracht. Sinds eind mei zijn de capsules van het merk L’OR verkrijgbaar en sinds deze maand stromen de aluminium koffiecapsules van het merk Douwe Egberts de schappen in.

    21-06-2017 | Marije de Leeuw
  • SiSi: nieuwe campagne en nieuwe smaak

    Geïnspireerd door de campagne die het merk groot heeft gemaakt, haalt SiSi het onbezorgde gevoel van vroeger terug: ‘Take it Easy. Take a Sisi’. De campagne wordt dit keer uitgevoerd in samenwerking met topatleet en Nederlands meest positieve persoon, Churandy Martina.

    21-06-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuw van Bolletje: Vezelrijk Beschuit

    De bakkers van Bolletje brengen vernieuwing in het beschuitschap met de introductie van Bolletje Vezelrijk Beschuit. Vezelrijk is een verantwoorder alternatief voor Echte beschuit, inspelend op het groeiende gezondsheidsbewustzijn van consumenten. Bolletje Vezelrijk bevat extra veel vezels en is rijk bestrooid met zaden en pitten of spelt- en havervlokken.

    21-06-2017 | Marije de Leeuw
  • Lemonade: dé trend van 2017

    Met 7UP Lemon Lemon® komt dé trend uit andere landen naar Nederland: lemonade.

    21-06-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuw van Bolletje: Lichte Crackers

    De bakkers van Bolletje brengen vernieuwing in het crackerschap met de introductie van Bolletje Lichte Crackers: dun gebakken en licht van gewicht, bestrooid met speltkiemen of havermoutzemelen. Ideaal wanneer je niet te zwaar wilt ontbijten of als tussendoortje.

    21-06-2017 | Marije de Leeuw
  • HAK naar koelschap met bonenburgers

    Groente- en peulenvruchtenfabrikant HAK brengt voor het eerst in haar 65-jarige bestaan een serie producten op de markt die niet in het conserven-, maar in het koelschap te vinden zijn: een bonenburger, linzenburger en een zwarte bonenworst.

    29-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuw design voor frisdranken van Hero

    Het frisdrankenassortiment van Hero krijgt binnenkort een complete make-over waarbij Hero, 'The Original Cassis' en 'Cerise' worden voorzien van het nieuwe Hero-logo en een nieuw design. Met de restyling van de frisdrankenrange is gekozen voor een frisse en iconische uitstraling, passend bij het huidige Hero-design.

    29-05-2017 | Marije de Leeuw
  • Nieuw: Struik Soep in fles Zoete Aardappel

    Om het succes van Soep in fles verder uit te bouwen introduceert Struik een nieuwe variant: Zoete Aardappel. Een verrassende nieuwe smaak die inspeelt op de stijgende populariteit van zoete aardappels, ook als onderdeel van een gezond eetpatroon.

    29-05-2017 | Marije de Leeuw

Pagina's