25 Mei 2017
Home > Nieuws > Algemeen > Holland at Home slaat handen ineen met Nutricia

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Holland at Home slaat handen ineen met Nutricia

AMSTERDAM- De online supermarkt Holland at Home heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met Nutricia’s divisie Early Life Nutrition (ELN), de producent van Nutrilon, Olvarit en Bambix.

Holland at Home verkoopt al sinds 2009 Nederlandse producten aan Chinese consumenten en is naar eigen zeggen de grootste online aanbieder van Nederlandse etenswaren naar China. De samenwerking met Nutricia is volgens de online aanbieder daarom een belangrijke stap voor de verdere groei van haar activiteiten in het Aziatische land. “Sinds onze eerste bestelling uit China in 2009, hebben we jaarlijks significante bedragen in onze activiteiten in daar  geïnvesteerd. Door een nauwere samenwerking met Nutricia, marktleider op het gebied van babyvoeding in Nederland, kunnen we de vraag van onze Chinese klanten naar babyvoeding op een duurzame wijze garanderen”, zegt Chrystal van Goor den Oosterlingh, oprichter van Holland at Home.

Verzending
Alle bestellingen worden direct vanuit Nederland naar de Chinese consument verzonden. Na inklaring in Hangzhou, worden alle pakketten door het Chinese koeriersbedrijf SF Express bij de consumenten thuisbezorgd. Chinese klanten hoeven zich volgens Holland at Home geen zorgen te maken over vertragingen bij de douane of onverwachte douanekosten, want alle bestellingen zijn inclusief douanekosten. De gemiddelde levertijd van pakketten van Holland at Home is 6 tot 8 werkdagen vanaf vertrek uit het magazijn in Nederland tot aan de klant in China.

Twijfels
Van Goor: “Door deze rechtstreekse samenwerking met Nutricia kunnen we eventuele twijfels van Chinese consumenten met betrekking tot de echtheid van de gekochte producten wegnemen. Ook al genieten we sinds lange tijd het vertrouwen van de Chinese markt, veel Chinese consumenten zijn wantrouwend geworden door de vele voedselschandalen van de afgelopen jaren.” Albertine van Wolfswinkel, corporate affairs director ELN Benelux vult aan: “Door deze directe samenwerking met Holland at Home, wil Nutricia de beschikbaarheid van Nutrilon in winkels in Nederland verder blijven verbeteren en tegemoet komen aan de sterke vraag naar Nutrilon in China”, zegt.

 

Bron: Levensmiddelenkrant/Out.of.Home Shops