27 November 2014
Home > Nieuws > Assortiment > Douwe Egberts relauncht verpakkingen

Douwe Egberts relauncht verpakkingen

NIEUWVEEN - Douwe Egberts laat in week 8 de gerestylede verpakkingen van een aantal koffievarianten instromen in de supermarkten.

Verschillende Arôme-varianten, de Black, de Décafé Intens en de Blend 1753 krijgen een nieuwe, sjiek ogende verpakking. Onder de naam en het logo van DE staat een korte omschrijving van de smaak van de koffie.

Lees meer over de relaunch van DE koffie in de Levensmiddelenkrant van week 7.

Bron: Levensmiddelenkrant.nl

Introducties & Acties

Dr. Oetker introduceert Swirl Cookies

De nieuwe trend ‘cookies’ is hard op weg om ons land te veroveren. Daarom introduceert...

Dr. Oetker Verwen Bakmixen

Dr. Oetker introduceert drie nieuwe varianten binnen de Verwen-range.

Warsteiner geeft Mercedes Benz weg

Warsteiner heeft de consumentenactie 'Het beste van Duitsland' afgesloten met de uitreiking...

Lidl 2 Sterren-vlees

Veehouder promoot knuffelkoeien

ShopperDoctor over oudere klant

Loyaliteit groeit bij sfeer en contact

AH Sinterklaas-campagne

AH-letters stellen teleur, maar dan..