26 November 2014
Home > Nieuws > Handel > Branche > Belgische AH-site als opwarmertje

Belgische AH-site als opwarmertje

BRASSCHAAT - Albert Heijn heeft een Belgische website gelanceerd die de Belgen alvast moet warm maken voor de komst van de Nederlandse supermarktformule. Op 16 maart opent de eerste winkel in Brasschaat en de website maakt hier op ludieke wijze melding van.

De site is te vinden op www.albert-heijn.be. De keten geeft er uileg over het assortiment en de bonuskaart en kondigt er aan wanneer de speciale AH-caravan opduikt in Brasschaat voor een promotour. Dat gebeurt deze en volgende week op verschillende plekken in de Vlaamse plaats. Bij de caravan kunnen de Belgen dan winkelbonnen ter waarde van 100 euro winnen. Verder wordt er op de site melding gemaakt van de klantenservice, kunnen mensen zich alvast aanmelden voor een Bonuskaart en is er informatie over de openingstijden van de nieuwe AH in Brasschaat.

Opvallend is ook AH's introductie van het het Nederlandse assortiment bij de Vlamingen. Op een ludieke manier wordt duidelijk gemaakt dat een aantal producten toch echt wel een andere naam hebben. Zo is het Vlaamse stoemp bij AH straks gewoon stamppot, is verse kaas eigenlijk kwark, een kotelet is een karbonade en een croque-monsieur gewoon een tosti.

Bron: 

Introducties & Acties

Maaslander in actie met Gooische Vrouwen 2

Maaslander is hoofdsponsor van de tweede Gooische Vrouwen-film, die vanaf 4 december in de bioscoop...

Dr. Oetker introduceert Swirl Cookies

De nieuwe trend ‘cookies’ is hard op weg om ons land te veroveren. Daarom introduceert...

Warsteiner geeft Mercedes Benz weg

Warsteiner heeft de consumentenactie 'Het beste van Duitsland' afgesloten met de uitreiking...

Lidl 2 Sterren-vlees

Veehouder promoot knuffelkoeien

ShopperDoctor over oudere klant

Loyaliteit groeit bij sfeer en contact

AH Sinterklaas-campagne

AH-letters stellen teleur, maar dan..