31 Januari 2015
Home > Nieuws > Handel > Branche > Belgische AH-site als opwarmertje

Belgische AH-site als opwarmertje

BRASSCHAAT - Albert Heijn heeft een Belgische website gelanceerd die de Belgen alvast moet warm maken voor de komst van de Nederlandse supermarktformule. Op 16 maart opent de eerste winkel in Brasschaat en de website maakt hier op ludieke wijze melding van.

De site is te vinden op www.albert-heijn.be. De keten geeft er uileg over het assortiment en de bonuskaart en kondigt er aan wanneer de speciale AH-caravan opduikt in Brasschaat voor een promotour. Dat gebeurt deze en volgende week op verschillende plekken in de Vlaamse plaats. Bij de caravan kunnen de Belgen dan winkelbonnen ter waarde van 100 euro winnen. Verder wordt er op de site melding gemaakt van de klantenservice, kunnen mensen zich alvast aanmelden voor een Bonuskaart en is er informatie over de openingstijden van de nieuwe AH in Brasschaat.

Opvallend is ook AH's introductie van het het Nederlandse assortiment bij de Vlamingen. Op een ludieke manier wordt duidelijk gemaakt dat een aantal producten toch echt wel een andere naam hebben. Zo is het Vlaamse stoemp bij AH straks gewoon stamppot, is verse kaas eigenlijk kwark, een kotelet is een karbonade en een croque-monsieur gewoon een tosti.

Bron: 

Introducties & Acties

Nieuw: Boerensoep van Struik

De Boerensoep van Struik: een introductie waar we ontzettend trots op zijn!

BOER en LAND: de lekkerste duurzame kaas

BOER en LAND is uitgeroepen tot de lekkerste duurzame kaas van Nederland in de Nationale Kaastest...

O2Life introduceert vierde smaakvariant

Future Drinks introduceert haar vierde smaak van het succesvolle merk O2Life.

Deen doet trucje bij de boodschappen

Leren goochelen met Roy van Rossum

Reality-soap van Dirk

Dirk haakt in op BZV

Psychologische trucjes super

Illusionist weet wat in je mandje zit