18 Oktober 2017
Home > Nieuws > Handel > Formules

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Handel - Formules

  • Jumbo roept kibbeling en lekkerbek terug

    VEGHEL - Jumbo roept klanten op die gebakken lekkerbek en kibbeling van het huismerk hebben gekocht, die terug te brengen naar de winkel. Bij een kwaliteitscontrole is de darmbacterie listeria aangetroffen op de visproducten.

    18-10-2017 15:08 | Kim van Dijk
  • Colruyt komt met maaltijdbox voor gezinnen

    HALLE - Colruyt brengt een maaltijdbox op de markt met alle ingrediënten voor drie eenvoudige, snelle en kindvriendelijke gerechten.

    18-10-2017 10:45 | John Bontje
  • Vrumona: 'Innovaties zorgen voor sprankelende omzetgroei'

    BUNNIK - Het jaar 2017 staat voor Vrumona in het teken van innoveren. De frisdrankfabrikant introduceerde maar liefst 21 nieuwe producten.

    17-10-2017 16:14 | John Bontje
  • Lidl zet in op diversiteit en meer vrouwen in top

    HUIZEN – Met het Charter 'Talent naar de Top’ zet Lidl in op meer diversiteit en minimaal 30% vrouwen in leidinggevende posities.

    17-10-2017 12:14 | John Bontje
  • Meer omzet Danone

    PARIJS - Het Franse levensmiddelenconcern Danone heeft in het derde kwartaal een hogere omzet behaald.

    17-10-2017 09:19 | John Bontje
  • Detailresult waarschuwt voor saucijs

    DEN HAAG  - Supermarktketens DekaMarkt en Dirk van den Broek waarschuwen voor hun eigen rundersaucijs. Op het etiket staat niet vermeld dat de worstjes soja bevatten.

    16-10-2017 10:39 | John Bontje
  • Plus start met digitaal sparen

    UTRECHT – Plus Retail breidt haar loyaliteitsstrategie uit met de mogelijkheid voor klanten om spaarzegels te sparen via de app van de supermarktketen.

    16-10-2017 10:11 | Bart Manders
  • Jan Brouwer stopt bij Plus

    UTRECHT - Jan Brouwer stopt halverwege 2018 als ceo van Plus.

    13-10-2017 11:38 | Bart Manders
  • Mars neemt shopper mee in diepgaande categorievisie

    VEGHEL - Chocolade is belangrijker dan ooit. Fabrikanten weten shoppers naar de categorie te trekken met meer premiumproducten en innovaties zoals BITES®. Met in het afgelopen jaar een omzetgroei van zo’n 4 procent, is het voor de ondernemer essentieel om het schap en de andere touch points in de winkel op orde te hebben. Mars ontwikkelde daarom een nieuwe visie, gericht op de hele categorie.

    13-10-2017 10:41 | John Bontje
  • Albert Heijn ziet af van fipronil-claim

    ZAANDAM - Albert Heijn dient geen miljoenenclaim in tegen Nederlandse pluimveehouders voor hun rol in het fipronil-schandaal.

    13-10-2017 09:54 | Bart Manders

Pagina's