26 April 2017
Home > Nieuws > Handel > Formules > AH test als eerste een slimme koelkastmagneet

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

AH test als eerste een slimme koelkastmagneet

ZAANDAM- Albert Heijn gaat als eerste in Nederland een test doen met Hiku. Dit is een slimme koelkastmagneet die consumenten kunnen gebruiken om producten op een digitaal boodschappenlijstje te zetten.

Door boodschappen in te spreken of producten te scannen in het kleine apparaatje met microfoon en een barcodescanner, worden de boodschappen toegevoegd aan het lijstje in de Appie- app en op ah.nl. Klanten kunnen vervolgens met dit lijstje naar de winkel of de producten in een klik toevoegen aan hun winkelmandje. In onder andere Amerika en Frankrijk wordt de Hiku al door supermarkten (onder ander door Walmart) aangeboden, het is voor het eerst dat deze gadget in Nederland wordt getest.

Test
Om te kijken of klanten de Hiku een handig hulpmiddel vinden bij het maken van een boodschappenlijstje, nodigt Albert Heijn tweehonderd klanten – zowel klanten die hun boodschappen in de winkel doen als klanten die online bestellen - uit mee te doen aan een test. Zij ontvangen kosteloos een Hiku om die gedurende twee maanden te testen.

Bron: Levensmiddelenkrant

Introducties & Acties

Rivella brengt vernieuwing in het sappenschap

Na de succesvolle lancering van Rivella Cranberry en Green Tea, komt Rivella nu ook op de markt...

Nieuw: Gouda’s Glorie vloeibare bakproducten

Gouda’s Glorie introduceert Gouda’s Glorie Roerbakken en Gouda’s Glorie Bakken & Braden. Waar...

Sprite lanceert nieuwe smaak: Sprite Cranberry

Coca-Cola Nederland introduceert Sprite Cranberry, een nieuwe heerlijke smaakvariant van de recent...