16 Juli 2018
Home > Nieuws > Handel > Formules > Albert Heijn bonus-spot irritantste reclame

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Albert Heijn bonus-spot irritantste reclame

HILVERSUM- De meest irritante reclame van dit jaar is de 'Buik-billen-bonus'-spot van Albert Heijn. Dat vindt een nipte meerderheid van de mensen die hun stem uitbrachten voor de Loden Leeuw. Dat is bekendgemaakt in het consumentenprogramma Radar (AVROTROS).

Albert Heijn vond dat aanval de beste verdediging is en liet in de aanloop naar de bekendmaking de personal trainer uit het spotje het publiek oproepen om toch vooral op hém te stemmen. ,,Ik ben een sportman, ik wil natuurlijk wel winnen'', zei hij bij het in ontvangst nemen van het beeldje.

De andere twee genomineerden waren de 'Hij, zij en zij'-reclame van Becam en 'Het 250 stappenplan van een bemoeizuchtige schoonvader'. In totaal 60.000 mensen brachten hun stem uit. Vorig jaar won een Tele2-reclame met 'de ouderen van tegenwoordig' als thema.

Drie kandidaten waren dit jaar genomineerd als irritantste BN'er in een spotje: Paul Haenen (Pricewise), Ali B. (Yarden) en Winston Gerschtanowitz (Robijn). Ali B. viel de twijfelachtige eer te beurt.

'Stank hoeft niet te stinken' van Geberit kreeg begin deze maand al de Loden Radioleeuw voor het meest ergerlijke radiospotje van het jaar.

Bron: ANP

Introducties & Acties

Nieuw! Alpro Kers en Alpro Mango met meer fruit

Ontdek de nieuwe Alpro plantaardige variaties op yoghurt met meer fruit in de smaken Kers en Mango...

Calvé komt met drie nieuwe smaken

Unilever heeft nog niet heel lang geleden de Calvé Extra Crunchy-variant toegevoegd aan het...

DubbelFrisss Light Framboos & Cranberry

Door de toenemende vraag naar laagcalorische concepten en door het succes van de twee huidige...