25 September 2018
Home > Nieuws > Handel > Formules > Albert Heijn start ‘Ik recycle blik’ campagne

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Albert Heijn start ‘Ik recycle blik’ campagne

ZOETERMEER- Stichting Kringloop Blik en Albert Heijn lanceren de ‘Ik recycle blik’ campagne in Nederland en België. De gezamenlijke campagne werd vorig jaar in Nederland gelanceerd.

Dit jaar nemen naast alle Nederlandse AH-filialen ook alle Vlaamse vestigingen deel aan de campagne. Doel van de campagne is consumenten te bedanken voor hun recyclinginspanningen. De actie bij Albert Heijn vindt plaats in de week van 10 september. Elke winkel van Albert Heijn krijgt de mogelijkheid om een ‘Ik recycle blik’ fiets weg te geven. Een week lang zijn er acties en maken klanten kans om één van de 950 ‘Ik recycle blik’ fietsen te winnen. Bij aankoop van 2 actieproducten blik van hetzelfde merk maakt de consument kans op deze limited edition fiets. Deze fiets is gemaakt van recycled blik. Vera Ortmanns van de stichting: “Wij zijn heel blij dat deze campagne nu wordt uitgebreid naar Vlaanderen. Albert Heijn is een van de grootste supermarktketens en daarmee een belangrijke partner voor ons om een grote groep consumenten te bereiken. De klant die producten in blik koopt, maakt een duurzame keuze. Blik is namelijk niet alleen kampioen recycling, maar is ook nog eens eindeloos recyclebaar, met behoud van kwaliteit.”

Bron: Levensmiddelenkrant

Introducties & Acties

Nieuw: Dr. Oetker Glamourmix

Dr. Oetker brengt weer een nieuwe decoratiemix naar het bakschap: Dr. Oetker Glamourmix.

Nieuw: Koopmans Cake Gemak

Koopmans speelt in op de gemakstrend met het introduceren van Koopmans Cake Gemak.

Nieuw: Dr. Oetker Verwen Brookies

Dr. Oetker Verwen Brookies combineert de kwaliteiten van twee klassiekers: het smeuïge van brownie...