16 Augustus 2018
Home > Nieuws > Assortiment > Jumbo winnaar Westland Kaasrapport 2013

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Jumbo winnaar Westland Kaasrapport 2013

NIEUWVEEN - Jumbo is als winnaar uit de bus gekomen bij het jaarlijkse door Westland Kaasspecialiteiten uitgeschreven Kaasrapport.

De Veghelse formule won zowel de hoofdprijs voor de bedienings- als de zelfbedieningsafdeling kaas. Vorig jaar wist AH XL de overall prijs nog in de wacht te slepen, dit jaar moet het genoegen nemen met de tweede plek. In de 10 jaar dat het Westland Kaasrapport wordt uitgevoerd is de consument nog nooit zo tevreden geweest over de kaasafdeling in zijn/haar supermarkt. Zowel voor de bedieningsafdeling als voor de zelfbedieningsafdeling waren de scores dit jaar ongeëvenaard hoog. Met name versafdelingen worden door de consument hoog gewaardeerd.

Consumentenmening
Het Westland Kaasrapport is een onafhankelijk onderzoek uitgevoerd door GfK in opdracht van Westland Kaasspecialiteiten. Het rapport is gebaseerd op de mening van consumenten die zijn/haar eigen supermarkt (of andere kaas-aankoopplaats, zoals weekmarkt, speciaalzaak) op de volgende aspecten beoordelen: aanbiedingen, lage prijzen, ruime keuze assortiment, overzichtelijkheid, netheid afdeling en aanwezigheid artikelen. Voor de bedieningsafdeling worden daarnaast de aspecten kwaliteit, wachttijden, vriendelijkheid van het personeel en deskundigheid van het personeel gemeten.

Op de foto vlnr: Pim Degen (national account manager Westland), Carin van Leeuwen (unit manager Jumbo), Annelies van Lier-Jansen (category manager kaas Jumbo) en Bart Bikker (trade marketing manager Westland).

Bron: Levensmiddelenkrant