1
18 November 2017
Home > Nieuws > Assortiment > Robbert de Jong wint titel Versmarketeer 2011

Beste bezoeker,

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd.

Robbert de Jong wint titel Versmarketeer 2011

SCHEVENINGEN - Robbert de Jong, marketing manager bij Looije Tomaten in Maasdijk, heeft de titel Versmarketeer 2011 gewonnen voor het in de markt zetten van de Honingtomaat.

De vakjury roemde het bedrijf als unieke voorloper in de sector dat met een sluitend merk en een consequente, onderscheidende uitwerking een grote prestatie heeft geleverd. "Wij zien Honingtomaat als een unieke voorloper en een signaal voor de sector. De Jong heeft een merk ontwikkeld met een kloppend verhaal. Hij kiest het juiste product met selectieve distributie", aldus de jury. "De eerste marketingmanager in de AGF-sector laat zijn meerwaarde overduidelijk zien door marketing te laten slagen en een onnavolgbare strategie uit te rollen, die als voorbeeld kan dienen voor deze sector."

De nummers 2 en 3 waren respectievelijk Monique de Deugd van bakkerij ingrediënten-producent GB Plange met het tarwebroodconcept ‘Vollerkoren’ en Gerjahn Roerink van de Zuivelhoeve met de ‘onmeunig’ lekkere Boer'n vla. De uitreiking van de titel vond plaats op het jaarlijkse VersEvent, dat voor deze editie was neergestreken op de visafslag in Scheveningen. Met de jaarlijkse titel Versmarketeer van het Jaar willen de organisatoren de aandacht vestigen op het belang van marketing voor versproducten.

Op de foto, van links naar rechts: Gerjahn Roerink, Robbert de Jong en Monique de Deugd.

Bron: Levensmiddelenkrant.nl