BUURSE – De bekende grenswinkel Ter Huurne Hollandmarkt in Buurse staat op de drempel van 50 duizend Facebook-fans. Deze prestatie wordt gevierd met 500 gratis boodschappentassen.
Ter Huurne is een grenssupermarkt die al jaren weet te profiteren van de prijsverschillen tussen Nederland en Duitsland. Op dit moment zijn dranken in blikjes er populair, omdat consumenten daarbij in Duitsland extra statiegeld moeten betalen. Om de jonge doelgroep voor deze artikelen beter te bereiken startte Ter Huurne in 2010 met een eigen Facebook-pagina.
Mijlpaal
De eerste 2500 online vrienden werd gevierd met een grote mozaïek met foto’s van alle fans, was er Facebook Fan Dag. Bij 10 duizend werden alle fans uitgenodigd op de koffie. Wanneer deze week de 50 duizendste ‘fan’ zich aanmeldt zal er op de facebookpagina een waardebon verschijnen, de eerste 500 klanten die bij Ter Huurne langskomen krijgen daarvoor een gratis boodschappenpakket. Ter Huurne had dinsdag nog een kleine 300 fans nodig om deze mijlpaal te slechten.
Bron: Levensmiddelenkrant