Formules

AH's management is compleet

ZAANDAM- Albert Heijn maakte half juni bekend dat  Merchandising & Sourcing en Marketing & Format bij elkaar werden gebracht onder leiding van Marit van Egmond, EVP Commercie. Inmiddels is het team compleet.

Lisa van der Linden |

“De afgelopen maanden is er met veel betrokkenen binnen en buiten Albert Heijn gesproken en goed gekeken naar hoe we de dingen met elkaar doen. Het nieuwe team van AH Commercie bouwt verder op de goede richting die al ingezet was en is voorbereid op alle veranderingen en kansen die om ons heen op ons af komen”, laat de supermarktketen weten.

Het team van Marit van Egmond is samengesteld. Zo is Henk van Harm verantwoordelijk voor houdbaar, non food & buying alliances. Eva Mathlener richt zich op concepten & design en Carlijn Olthof legt de focus op foodservice. Het team bestaat verder uit Constantijn Ninck Blok (Vers), Johan van der Zanden (Marketing & Communicatie), Anita Scholte op Reimer (Kwaliteit & Duurzaamheid), Pieter Paul van der Lugt (Commercie Support) en Arnoud van Daalen (Loyalty, Analytics & Media Services)

Bron: Levensmiddelenkrant

maritvanegmondah-a900x525.jpg