Formules

FruitMasters wint Disney-award

GELDERMALSEN- Koninklijke FruitMasters heeft als eerste licentiehouder een award van The Walt Disney Company ontvangen . FruitMasters wint de prijs in de categorie food, health & beauty tijdens de Benelux Licensing Showcases. 

Lisa van der Linden |

Het is voor het eerst dat Disney deze prijzen uitreikt aan haar licentiehouders op het gebied van innovatie en inzet in de ontwikkeling van een gezond food portfolio. Anne-Florence Sattonnay, directeur licensing FMCG en healthy living bij The Walt Disney Company: “Fruit is een belangrijk onderdeel van een gezonde levensstijl. Wij vinden het gezonde product in combinatie met de spaaractie briljant. Disney is ervan overtuigd dat het concept consumptie verhogend werkt door de fun en emotie van Disney en de spaaractie.”

Gemak
Het doel van de Smulfruit campagne van Koninklijke FruitMasters is om de liefde voor Disney om te zetten in een voorkeur voor fruit. “We merken dat kinderen het leuk vinden om fruit te eten,” zegt Helen Schoots, marketeer bij FruitMasters. “De huidige campagne ontketent opnieuw een Disney-rage. De keuze voor fruit door kinderen wordt leuker en makkelijker voor ouders.”

Bron: Levensmiddelenkrant

groente_en_fruit.jpg