Formules

Ook Jumbo profileert zich met eigen producten

VEGHEL – In navolging van Albert Heijn brengt ook Jumbo een breed assortiment aan nieuwe eigen producten nadrukkelijk onder de aandacht.

Bart Manders |

De Veghelse formule wil overduidelijk niet achterblijven bij Albert Heijn, dat onlangs in Levensmiddelenkrant duidelijk maakte dat productinnovaties anno 2017 al lang niet meer alleen zijn voorbehouden aan A-merkfabrikanten. Marit van Egmond, directeur merchandising & sourcing van AH, benadrukte toen dat Nederlands grootste supermarkketen jaarlijks 1000 nieuwe producten introduceert. Onder het motto ‘Pluk het najaar’ introduceert Jumbo nu diverse nieuwe herfstproducten onder het eigen merk.

Inspiratie
Met producten, zoals groentestoven, baxmixen, verse najaarssappen, hangop, soep- en maaltijdpakketten en ovengerechten biedt Jumbo klanten naar eigen zeggen ‘inspiratie voor een heerlijk najaar’. Jumbo’s eigen najaarsproducten worden niet alleen in de schijnwerpers gezet in de Jumbo-supermarkten, maar krijgen ook ruimschoots aandacht op televisie, op de website en in het Hallo Jumbo-magazine. Diverse producten zijn gedurende het hele herfstseizoen in de aanbieding.

Recepten
De (online) verkoop van Jumbo’s eigen najaarsproducten wordt ondersteund met ‘De lekkerste recepten van het najaar’. Ook via diverse social media-kanalen worden consumenten geattendeerd op de Pluk het najaar-campagne.

Bron: Levensmiddelenkrant

jumbo-a900x525.jpg