Formules

Plus kiest voor nieuw reclamebureau

UTRECHT – Plus heeft een nieuw reclamebureau in de arm genomen. Het gaat om J. Walter Thompson Amsterdam.

Tot de zomer was Plus verbonden aan Doom & Dickson. Toen al gaf Plus aan voor een andere strategie te kiezen in 2016. J. Walter Thompson Amsterdam heeft samen met Plus al een nieuwe marketing- en communicatiestrategie van de supermarktketen ontwikkeld. In de komende maanden wordt samengewerkt aan de nieuwe reclamecampagne waarmee de consument in de loop van het tweede kwartaal van 2016 voor het eerst gaat kennismaken.

Creatief
Plus is tevreden met haar nieuwe partner. Bas Snetselaar, manager formule & communicatie van Plus: “We zijn ambitieus en willen de beste supermarkt van Nederland worden. We zijn ervan overtuigd dat J. Walter Thompson Amsterdam hier zowel strategisch als creatief een bijdrage aan kan leveren.”

Koers
Vorig jaar koos Plus ook al voor een andere koers met hun commercials. Toen werd afscheid genomen van de vier bekende acteurs die vier jaar lang de Plus-reclames sierden. Afgelopen jaar waren ‘gewone medewerkers’ te zien in de commercials. Hoe de spotjes er nu uit zullen gaan zien is nog niet bekend.

Bron: Levensmiddelenkrant

snapshot-a900x525.jpg