Fabrikanten

Inschrijving Gekozen Product van het Jaar 2020

NIEUWVEEN - Welke producten worden gewaardeerd door consumenten en komend jaar beloond met het beroemde rode logo van Gekozen Product van het Jaar 2020?

Lisa van der Linden |

Het succes van een introductie valt of staat met de waardering van de consument. Onderzoeksbureau Nielsen vraagt jaarlijks 5000 consumenten in Nederland hun mening over de deelnemende producten. De organisatie van Gekozen Product van het Jaar roept fabrikanten en marketeers op om zich zo snel mogelijk in te schrijven. Nielsen start dan het onderzoeksproces en de hometesting wordt in gang gezet. Inmiddels zijn al tal van producten ingeschreven in vijftien categorieën. Gekozen Product van het Jaar ziet net als afgelopen jaar een mooie verdeling tussen food en non-food. Van de ingeschreven producten is maar liefst 80 procent verkrijgbaar in het supermarktkanaal.

Onderzoek
Het logo Gekozen Product van het Jaar is voorbehouden aan de winnaars. Deelnemers die niet winnen mogen wél de uitkomst van het onderzoek gebruiken in hun communicatie-uitingen, zoals de algemene tevredenheid over hun product. Heeft u producten met een marktintroductie tussen 1 januari 2018 en 30 september 2019? Schrijf uw product dan nu in voor de grootste consumentenverkiezing van het jaar.

Bron: Levensmiddelenkrant

gekozenproductvanhetjaar.jpg