E-commerce

HelloFresh rolt Markt uit in Amerika

AMSTERDAM – HelloFresh Verenigde Staten lanceert nu ook de Markt, daarbij kunnen klanten naast de maaltijdbox extra producten bestellen. Deze producten variëren van kant-en-klaarmaaltijden en desserts tot verse producten en kruidenmixen.

Ruby van Hooijdonk |

HelloFresh Nederland was de eerste regio waar de Markt gelanceerd is. Door deze service kunnen klanten, sinds begin dit jaar, naast de maaltijdboxen tevens een assortiment van extra producten bestellen. Ze kunnen kiezen uit een reeks producten van leveranciers en deze met hun maaltijdbox laten bezorgen.

HelloFresh Market
De komende maanden worden de producten van de Markt uitgerold voor Amerikaanse klanten. Deze uitbreiding is onderdeel van de strategie van het Duitse bedrijf om een volledig geïntegreerde voedseloplossingsgroep te worden. HelloFresh Markt biedt haar klanten meer gemak om alle voedselbenodigdheden op één plek te vinden. “Dit helpt HelloFresh haar klantenbestand beter te bedienen en de transactie-waarde te vergroten,” aldus het bedrijf.

Uitbreiding Nederland
Pauwel Wiertsema, ceo HelloFresh Benelux, vertelt meer over de ontwikkelingen in Nederland: “We boden al extra's zoals een fruit-, bak- en wijnbox. Sinds begin dit jaar hebben we meer dan 150 producten toegevoegd, zoals brood, kaas, desserts en nog veel meer. Het is goed om te zien dat onze klanten blij zijn met deze ontwikkeling en dat de toegevoegde producten nu al bijdragen aan het lokale succes." In Nederland zal het assortiment aan extra’s eind augustus worden uitgebreid naar driehonderd producten.

Bron: Levensmiddelenkrant

hellofresh.jpg