Formules

Jan Linders biedt loyaltyprogramma

NIEUW BERGEN – Jan Linders lanceert maandag 14 januari het nieuwe voordeelprogramma Liefhebbers voor klanten.

Lisa van der Linden |

Met het Liefhebbers-programma wil de formule naar eigen zeggen meer invulling geven aan klantgerichtheid. Bij iedere euro aan boodschappen ontvangen klanten 1 punt. Met het loyaltyprogramma Liefhebbers ontvangen klanten wekelijks persoonlijke acties, sparen ze punten voor gratis producten en krijgen ze extra kortingen en cadeaus. “Onze missie is dat we vanuit klantgerichtheid begrijpen hoe de consument uit het zuiden eet en wij daar naar handelen. Liefhebbers sluit daar naadloos op aan en is voor ons een strategische keuze”, zegt Chantal de Rijk, commercieel directeur Jan Linders. “In onderzoeken gaven onze klanten al langere tijd aan dat ze graag een voordeelprogramma als dit zouden zien.”

Door een Liefhebbers-pas in een van de supermarkten op te halen en deze te registreren in de nieuwe Jan Linders-app of via janlinders.nl/liefhebbers, worden klanten een 'Liefhebber'. Daarnaast ontvangen klanten direct 25 punten cadeau.

Bron: Levensmiddelenkrant