Formules

Pitchen voor schapruimte bij Lidl

HUIZEN –Veertig start-ups en leveranciers presenteren vrijdag 90 nieuwe producten aan supermarktketen Lidl. Dit is de eerste kennismaking om kans te maken op een plek in het schap medio 2019.

Lisa van der Linden |

De supermarkt introduceert dan een themaweek met innovatieve en duurzame producten. Afgelopen zomer heeft de discounter een oproep gedaan om vernieuwende producten bij Lidl te pitchen. Van de ruim 250 product-inzendingen wil Lidl uiteindelijk van bijna 90 producten meer weten. De uitgekozen ondernemers maken vandaag kennis met Lidl en presenteren in 10 minuten hun product. Een jury kiest uiteindelijk de juiste producten voor de nieuwe themaweek. Daarnaast krijgen de leveranciers en start-ups een begeleidingstraject van Lidl aangeboden zodat ze accelereren en hun producten goed kunnen lanceren.

Bron: Levensmiddelenkrant

lidl_signing_buiten_exterieur_900x525.jpg