Fabrikanten

SPA lanceert nieuwe campagne ‘We leven als water’

ALPHEN AAN DEN RIJN - ‘We leven als water’. Dit is het thema van de nieuwe campagne van mineraalwatermerk SPA.

Bart Manders |

Op 16 april a.s. is een televisiecommercial te zien, waarin water in al zijn facetten te zien zal zijn. Deze commercial wordt het hele jaar door uitgezonden. Hiermee benadrukt SPA dat het uit het hart van de ongerepte natuur komt. Edwin van Dijken, marketingmanager van SPA, is trots op de nieuwe campagne. “De commercial gaat terug naar de essentie van SPA, die we samenvatten in twee woorden: puurheid en koestering. Er is geen water zo puur als SPA, al onze inspanningen zijn erop gericht deze puurheid te beschermen. We koesteren met het pure water alles wat goed is in het leven. We zorgen goed voor onszelf en onze omgeving, zodat we ons kunnen blijven ontwikkelen. De boodschap draagt impliciet de uitdaging uit: haal het beste uit je leven, volg je eigen weg, net als water dat doet!”

Bron: Levensmiddelenkrant

spa_leef_als_water_collage-a900x525.jpg