Formules

Introducties

Superunie herintroduceert Sense

BEESD – Superunie brengt het merk Sense opnieuw op de markt met de campagne ‘dat maakt Sense’. De inkooporganisatie brengt hiermee een merk uit het verleden tot leven.

Lisa van der Linden |

Chrischa Ligtenberg, marketing director Superunie: “We zijn trots dat we Sense aan ons assortiment merken kunnen toevoegen. Met Sense willen we het de consument makkelijk maken iedere dag plantaardig en gezond te eten en stimuleren om een duurzamere keuze te maken.” Het product is volledig plantaardig en we hebben de bewuste keuze voor palmolievrij gemaakt.

Varianten
Het assortiment van Sense bestaat uit smeerbare varianten: Original, Light, Romig en Sense Actief cholesterolverlagend. Voor koken en bakken zijn er twee varianten vloeibare Sense. De producten van Sense zijn binnenkort verkrijgbaar bij Boni, Boon’s markt, Coop, Deen, Dekamarkt, Dirk, Hoogvliet, Jan Linders, Nettorama, Poiesz, Plus, Spar, Vomar en Sligro.

Bron: Levensmiddelenkrant

sense_1.png