Formules

Uitbreiding assortiment koffie en thee bij AH

ZAANDAM – Albert Heijn introduceert deze week 139 nieuwe artikelen binnen het assortiment koffie en thee. De nadruk ligt op de groeisegmenten: Nespresso, koffiebonen en thee.

Lisa van der Linden |

Daarnaast zijn de innovaties ook verdeeld over eigen merk, nieuwe (exclusieve) A-merken en veel aandacht voor het nieuwe merk Prijsfavorieten: Caffè Gondoliere. Zo is er voor iedere zetmethode en ieder klantenprofiel veel te ontdekken. Nestlé brengt onder meer het wereldberoemde merk Starbucks in de supermarkt, met onder andere aluminium capsules voor het Nespresso-apparaat. Albert Heijn breidt zelf de excellente theevarianten uit met bijvoorbeeld thee afkomstig van de hoogste plantage ter wereld of kruidenmelanges uit osases in Egypte.

Duurzaamheid
“De groeiende aandacht voor traceerbaarheid en oorsprong blijft bestaan. In de wereld van koffie en thee zien wij dan ook dat onze klanten het belangrijk vinden om te weten waar hun koffie en thee vandaan komt. Albert Heijn verwacht dat de komende jaren de vraag naar 100% gecertificeerde producten verder zal toenemen en streeft al jaren naar een duurzaam koffie en thee-aanbod. Het grootste gedeelte van het koffie en thee-assortiment is gecertificeerd. Albert Heijn eigenmerk-koffie- en theeproducten voldoen hier allemaal aan en steeds meer A-merken sluiten zich hierbij aan”, laat Albert Heijn weten.

Bron: Levensmiddelenkrant

koffiebonen-albert-heijn.jpg