AH Vleuterweide zet Ferrari voor de deur

VLEUTEN – De Albert Heijn in Vleuterweide heeft een Ferrari voor de deur geparkeerd waar klanten mee op de foto kunnen. De winkel van franchiser Hans Geveling pakt extra uit met de Italiaanse weken.

Willem-Paul de Mooij |

Dit thema is bij veel AH’s deze weken duidelijk zichtbaar, maar AH Vleuterweide wilde iets extra’s doen. De winkel heeft de buitendienst fabrikant van H.J. Heinz benaderd voor inspiratie en overleg. De winkel accountmanager van Heinz kwam vervolgens met het idee om iets met hét Italiaanse icoon bij uitstek te doen, de Ferrari. De fabrikant heeft daarop voor een Ferrari gezorgd voor de deur van de winkel. Klanten en hun kinderen kunnen met de sportwagen op de foto.

Ook op de winkelvloer komt de Ferrari terug. In de winkel maakt de consument bij aankoop van twee Heinz producten kans op een Ferrariskelter. Voor deze activiteit is een kopstelling in Italiaanse sferen aangekleed. “Een voorbeeld van een mooie samenwerking tussen supermarkt en fabrikant”, aldus H.J. Heinz

Op de tweede foto bij dit bericht bedrijfsleider Mischa Verzuu. Op de derde foto de kopstelling met de skelter te zien.

Bron: Levensmiddelenkrant

230816_ah_vleuterweide_ferrari_petera7.jpg