AMERSFOORT – Albert Heijn introduceert nieuwe signing waarmee de marktleider ‘het gevoel van lekker eten’ naar de winkelvloer wil brengen. De vorige week heropende large-vestiging in het Amersfoortse winkelcentrum Emiclaerhof kreeg de primeur.
Met de verbouwing van de AH large gaf AH zijn formule een opfrisbeurt. De nieuwe signing wordt met steeds wisselende foto’s op diverse plaatsen in de winkel toegepast (zie foto’s onder). “Onze ambitie is om de lekkerste supermarkt van Nederland te zijn. Wij willen dat lekkere gevoel aan onze klanten overdragen. We doen dat met telkens met drie foto’s en met drie woorden. Bij het laatste plaatje staat steeds de mens centraal”, zegt de formulemanager Therese Opgenoort van Albert Heijn in de nieuwe editie van Levensmiddelenkrant die zaterdag verschijnt.
Oprichter
De meest opvallende foto in Amersfoort is het portret van oprichter Albert Heijn dat klanten bij de winkelwagentjes begroet. “Met de nieuwe signing willen we ook de gelaagdheid van onze formule overbrengen. Het portret van Albert Heijn past daarbij, want zijn filosofie hanteren we nog steeds. We hebben een lange historie van vernieuwen, de vraag ‘Wat eten we vanavond?’ is tijdloos. Albert Heijn probeert hier eigentijds op in te spelen”, aldus opgenoort.
Allerhande-meubel
Naast de nieuwe signing bevat de Amersfoortse AH Large nog meer nieuwe elementen. Zo plaatste AH meubels met ingrediënten en recepten uit de Allerhande op de winkelvloer. Daarnaast heeft de winkel een nieuw type deli-counter en een compactere Steak & Grill-afdeling. Het afrekenplein voor zelfscanning kreeg eveneens een nieuwe opzet.
Lees meer over de vernieuwingen bij AH in de nieuwe editie van Levensmiddelenkrant die zaterdag verschijnt.
Bron: Levensmiddelenkrant