Beesies bejubeld op Twitter

NIEUWVEEN – Nog geen uur na de officiële lancering van het WK-gadget van Albert Heijn, wordt het beesie al uitgebreid becommentarieerd op verschillende social media. De reacties zijn gemengd.

Willem-Paul de Mooij |

Op Twitter reageren de meeste gebruikers positief op de nieuwe commercial van AH met daarin de krioelende Beesies. “Op naar AH allemaal, deze zijn écht leuker dan de stacky's, gogo's en bungels”, oordeelt vanStokrom. Ook KeshiaNL zegt: “AH gaat dit jaar wederom de concurrentie wegvagen, doei juichbandjes, bonkies en handjes.” En “Beter laat dan nooit”, vindt twitteraar markdekoning. Veel gebruikers van Twitter oordelen dat de marktleider er weer in is geslaagd om ‘by far’ de leukste WK-commercial in elkaar te zetten. Gebruiker meenenmarketing (van Van Meenen Marketing in Amstelveen) noemt het ‘geniaal’ van AH om zo lang te wachten en iedereen in spanning te laten. “De Beesies zijn nu al een social media succes”.

Er zijn ook twitteraars die minder positief zijn over de aanstaande actie van AH. JunkieXP schrijft: “Albert Heijn stelt teleur met haar WK-Actie dit jaar. De Beesie is een slap aftreksel van de Welpie.” Lovely_Miranda vindt het ‘schandalig’ dat ze pas bij 15 euro een Beesie krijgt. WouterKabbes heeft zijn bedenkingen bij de beschikbaarheid: “Je kunt er de donder op zeggen dat het Beesie binnen een week alweer schaars is.” Er zijn ook wat twitteraars die de supermarkten en fabrikanten in het geheel vervloeken om hun acties. F1WilliamsJeff doet dat niet maar vindt wel dat elke supermarkt afvalbelasting moet gaan betalen. “Overal ligt verpakking van de oranje spaardingen.”

Bron:

4644383346_c449cab2a0_o.jpg