Formules

C1000 blaast Matsweken nieuw leven in

AMERSFOORT – De supermarkten van C1000 staan vanaf woensdag in het teken van de Matsweken. Enkele jaren geleden was deze campagne volgens de stuntformule zeer succesvol.

Peter Smit |

De Matsweken duren drie weken. Een nieuw element is de Supermats. Klanten die in de actieweken op vrijdag, zaterdag of zondag 25 euro besteden krijgen een Supermatskaart, waarop een product staat afgebeeld. Dit product kan de week daarop gratis afgehaald worden in de winkel. Elke week worden vier verschillende producten weggegeven. In de eerste week wordt gestart met Heinz Tomaten Ketchup, 6 blikjes Amstel Radler 0,0%, Mr. Proper allesreiniger en Quaker Granenmix.

Facebookactie
Aan de Matsweken is een online wedstrijd verbonden: ‘Wie wilt u matsen’? Klanten kunnen op de facebookpagina van C1000 iemand matsen uit de eigen omgeving. De inzender tagt een persoon en geeft aan waarom hij of zij gematst mag worden. Die persoon maakt vervolgens kans op het winnen van een boodschappenpakket met alle twaalf Supermatsproducten.

Bron: Levensmiddelenkrant

c1000_matsweken_-a840x630.jpg