POELDIJK – Edward Koornneef, ceo van de Koornneef Retailgroep, vermeldt op LinkedIn trots dat de groep de supermarkt van Ard en Soraya Boere in Poeldijk overneemt. De winkel gaat per maandag 10 november verder onder de naam Jumbo Koornneef.
De familie Boere neemt na zestig jaar ondernemerschap afscheid van haar winkel. In zijn bericht bedankt Koornneef hen voor de enorme inzet en het vertrouwen dat zij hebben opgebouwd in Poeldijk. “Het is een eer om dit mooie stokje van hen over te nemen,” aldus de ceo. Het bestaande personeel blijft werkzaam in de winkel en is van harte welkom binnen het team.
Uit de regio
Koornneef voegt daaraan toe: “We kijken ernaar uit om de inwoners van Poeldijk kennis te laten maken met onze Jumbo Koornneef-formule, waarin persoonlijke aandacht, kwaliteit en een sterk vers- en lokaal aanbod centraal staan.”
Van Westlandse aardbeien, ambachtelijk brood en verfijnde chocolade tot topproducten van Landwaart Culinair en ambachtelijke vlees- en traiteurspecialiteiten van Koornneef Culinair. De multifranchiser blijft inzetten op genieten van het beste uit de regio. Ook verruimen de openingstijden van de winkel in Poeldijk, zodat klanten nog meer gemak en flexibiliteit ervaren.
Groei
Met de komst van de nieuwe supermarkt groeit de retailgroep naar acht Jumbo Koornneef-winkels. In het Westland zijn ze nu vertegenwoordigd in Naaldwijk (Foodmarkt), Monster, Kwintsheul, Wateringen en Poeldijk. Daarbuiten mogen ze klanten verwelkomen in de Foodmarkten in Scheveningen en Leidschendam én de winkel in Oud-Beijerland.
Koornneef eindigt op LinkedIn met: “Voor mij is dit een prachtige mijlpaal. Het maakt me trots dat we op zoveel plekken onze formule met aandacht voor vers, lokaal en persoonlijk contact mogen uitdragen en dagelijks duizenden klanten van dienst kunnen zijn.”
Dit artikel verscheen eerder in Levensmiddelenkrant. Abonneren? Klik hier.