-
Winnaar Innova Klassiek Procter & Gamble: ‘Zichtbaarheid in de winkel is het belangrijkste’
ROTTERDAM - Het scheersysteem Gillette Fusion ProShield, een van de meest bekende merken van Procter & Gamble, wint dit jaar de Innova Klassiek. Lieke Tel, senior brand manager Gillette Benelux,...
Lees meer24-12-2020 om 15:00 | Door Jan de Wit -
Winnaar Innova Klassiek Dr. Oetker: ‘Wij bedienen de consumenten met glutenintolerantie’
AMERSFOORT - Om iedereen van de pizza’s en pannenkoeken van Dr. Oetker te laten genieten, is het bedrijf hard aan de slag gegaan met glutenvrije varianten. En met succes, want het heeft...
Lees meer24-12-2020 om 13:00 | Door Jan de Wit -
Servero wint de Innova Klassiek: "Slurpen is oké, olé, olé."
GELDERMALSEN - Kinderen een lekker en verantwoord tussendoortje bieden kan soms lastig zijn. Servero Slurpfruit heeft de markt laten zien dat toegevoegde suiker geen noodzaak is om iets lekker...
Lees meer23-12-2020 om 12:55 | Door Cas Smit -
Winnaar Innova Klassiek Schouten blijft flexitariër verrassen
GIESSEN - De markt van producten op plantaardige basis is de laatste jaren geëxplodeerd, als we Mark van Noorloos mogen geloven. Hij is marketing manager van Schouten Europe en vindt het...
Lees meer23-12-2020 om 10:48 | Door Amber Verhaar -
Lemar wint Innova Klassiek: ‘Op ambachtelijke wijze gebakken, dat proef je’
HOEVELAKEN - Lemar introduceerde in 2016 met succes onder het merk Eat Natural de super granola gluten free. Een gat in de markt, zoals zij het zelf zien, die nu wordt bekroond met een Innova...
Lees meer22-12-2020 om 14:43 | Door Amber Verhaar -
Winnaar Innova Klassiek Vivera: ‘Een goede samenwerking zie je terug in de resultaten’
HOLTEN - “Het is altijd druk en in alle hectiek sta je niet vaak stil bij wat je allemaal bereikt. Maar prijzen als de Innova Klassiek zorgen wel voor een trots moment van bewustwording”,...
Lees meer22-12-2020 om 12:37 | Door Amber Verhaar -
Winnaar Innova Klassiek Unilever: ‘We hebben de perceptie rond maaltijdmixen verbeterd’
ROTTERDAM - Veel groenten, smakelijke specerijen en natuurlijke ingrediënten. De consument is er steeds meer naar op zoek en ook in het schap met maaltijdmixen worden de recepten continu...
Lees meer22-12-2020 om 09:42 | Door Lisa van der Linden -
Heks'nkaas wint de Innova Klassiek: ‘Heks’nkaas is een allemansvriend’
OLDENZAAL - Tijdens een gezellige borrelavond met wat snacks op tafel is vaak wel een bakje Heks’nkaas te vinden. Een product dat inmiddels niet meer weg te denken is uit het schap. Karlijn...
Lees meer21-12-2020 om 14:19 | Door Cas Smit -
Winnaar Innova Klassiek Délifrance: ‘Onze speltbol verhoogt de waarde van de kassabon’
ZWIJNDRECHT - Délifrance gooit hoge ogen dit jaar met zijn speltbol. Het bakkersbedrijf heeft zowel De Classique als de Innova Klassiek veroverd. Het vervult Rachel Bolleurs (verantwoordelijk...
Lees meer21-12-2020 om 12:00 | Door Jan de Wit -
Interview: Cor Molenaar over de Innova Klassiek
NIEUWVEEN - De winnaars van de Innova Klassiek 2016-2020 zijn bekend! Levensmiddelenkrant bespreekt het succes van deze producten en bijbehorende trends met econoom en retaildeskundige Cor...
Lees meer21-12-2020 om 10:30 | Door Cas Smit -
Levensmiddelenkrant reikt Innova Klassiek uit
NIEUWVEEN - De winnaars van de Innova Klassiek 2016-2020 zijn bekend! We hebben deze 29ste editie maar liefst 28 awards mogen uitreiken. De winnende producten hebben de hoogste waardering...
Lees meer21-12-2020 om 10:00 | Door Redactie -
ING: ‘Partnership retailer belangrijk voor succes introductie’
NIEUWVEEN - De klassiekers van de afgelopen jaren zijn weer bekend! Levensmiddelenkrant neemt ieder jaar de producten onder de loep die vier jaar na introductie nog succesvol in het schap...
Lees meer19-2-2020 om 16:22 | Door Lisa van der Linden -
Winnaar Innova Klassiek Koninklijke Verkade: ‘Hartig, een uniek en verruimend segment binnen Tussendoor’
ZAANDAM - Sultana Crunchers is uitgegroeid tot het tussendoortje waar de consument in tijden van verantwoord snacken behoefte aan heeft. Snel, lekker en gemakkelijk verpakt. Category manager...
Lees meer18-2-2020 om 16:00 | Door Redactie -
Winnaar Innova Klassiek Servero: 'Onze fruitsnacks van gemaakt van 100% fruit en verder niks'
GELDERMALSEN - Servero houdt zich al tientallen jaren bezig met het conserveren van groenten en fruit. Om in te spelen op de vraag naar producten die on the move gegeten kunnen worden, bracht...
Lees meer18-2-2020 om 15:56 | Door Redactie -
Winnaar Innova Klassiek Koninklijke Verkade: ‘Vernieuwen en variatie zijn belangrijk voor een aantrekkelijke categorie’
ZAANDAM - Koninklijke Verkade is trots op het winnen van de Innova Klassiek. Category manager Jingyi Hu, licht toe waarom Verkade Kookchocolade zo’n succes is in het retaillandschap. Wat...
Lees meer18-2-2020 om 15:55 | Door Redactie
- 20/01 FrieslandCampina kiest voor 100% olievrije en bedrijfszekere BOGE persluchtinstallatie
- 22/12 ‘Mooie producten helpen in neerslachtige periode’
- 19/11 Foodybox mediakit 2021 toont aan: 'cijfers liegen nooit'
- 16/07 Robert Kroon: ‘Eerlijkheid duurt het langst’
- 20/05 ‘Diervriendelijkheid staat bij Label Rouge hoog in het vaandel’
- 24/04 ‘Juist nu bewijst foodiebox zijn succes’
- 16/03 Beste Introductie 2019: Plant Spekjes
- 16/03 Beste Introductie 2019: Bolsius True Scent True Moods
- 16/03 Beste Introductie 2019: Stegeman Fuet sticks
- 16/03 Beste Introductie 2019: Knoppers NutBar