Introducties

Herlancering Coca-Cola light taste

Take it lightly! Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van Coca-Cola light taste.

Redactie |

Gedreven door het calorievrije segment blijft de vraag naar softdrinks toenemen: 74 procent van de consumenten heeft behoefte aan meer smaakvariatie en 65 procent van de Nederlanders zoekt een lichte, minder zoete, subtiele smaak binnen frisdrank.

Coca-Cola light taste speelt in op deze veranderende consumentenvoorkeuren met twee nieuwe smaken én een nieuw design: Coca-Cola light Exotic Mango en Coca-Cola light Ginger Lime. Deze twee nieuwe varianten hebben de vertrouwde Coca-Cola light-smaak, uiteraard zonder suiker en calorieën, maar dan met een heerlijke lichte exotische mangotwist of een licht vleugje Ginger & Lime. Beide smaken zijn verkrijgbaar in een 250ml blikje. De herlancering van Coca-Cola light taste en introductie van de nieuwe smaken, wordt groots in de media onder de aandacht gebracht vanaf week 16.

Contact

Coca-Cola Contact Center
Tel: (010) 245 69 00

cocacolalighttaste.png