Coop nationaal partner van het Eurovisie Songfestival

VELP - Coop verbindt zich als nationaal partner aan het Eurovisie Songfestival 2021. Het is de bedoeling dat de komende periode het partnership verder vorm zal geven.

Commercieel directeur Gerard Koning zegt dat het vast staat dat het een spraakmakende campagne zal worden die zichtbaar wordt in alle Coop winkels. " Zo kunnen onze klanten én medewerkers straks volop meegenieten van de sfeer en het festival ultiem beleven. Hoe dan ook gaat Coop het kleurrijkste festival van Europa voorzien van een extra vleugje oranje.”

Sietse Bakker, executive producer van het Eurovisie Songfestival 2021: “Een oer-Hollands merk dat net als wij sterk gelooft in de kracht van samen en ‘van en voor iedereen’ wil zijn. Wij zijn blij dat we een partner mogen verwelkomen die zo dicht bij de kernwaarden van het Eurovisie Songfestival staat. We zien uit naar de creatieve en feestelijke plannen die Coop gaat uitrollen. Zo kan Nederland het Songfestival nóg meer meevieren.”

Bron: Levensmiddelenkrant