Online kerstpakketten groeien bij Makro | Levensmiddelenkrant

Online kerstpakketten groeien bij Makro

AMSTERDAM – Het kerstpakket is dit jaar weer onverminderd populair, laat Makro Kerstpakketten weten in De Telegraaf. De internetvariant, waarbij de ontvanger zijn geschenk online uit mag kiezen is bij de groothandel met 30 procent gegroeid.

Proeverijpakketen doen het ook goed, laat Makro weten. Net als bij Stegman Kerstpakketten, daar is de plank voor delicatessen eveneens een hardloper, meldt de krant.

Gepuzzel
Wel bemoeilijkt dit jaar fiscaal gepuzzel de pakketkeuze voor bedrijven, schrijft het dagblad. Sinds begin dit jaar mag een werknemer volgens de nieuwe Werkkostenregeling maximaal 1,2 procent van zijn fiscale loonsom belastingvrij aan vergoedingen en verstrekkingen van zijn werkgever ontvangen. Wie al een ander uitje had georganiseerd, moet even oppassen. 

Bron: De Telegraaf