Formules

Ondernemers

Jumbo introduceert kletsboeket

VEGHEL – In de Week tegen Eenzaamheid, die gisteren van start is gegaan, verkoopt Jumbo drie speciale kletsboeketten. De bossen bloemen zijn voorzien van een kaartje waarop de gever een boodschap kan schrijven. Jumbo stimuleert haar klanten in de winkels en online om extra aandacht te besteden aan mensen die dat nodig hebben.

Gerard van Oosbree |

Colette Cloosterman-van Eerd, aanjager van de Nationale Coalitie tegen Eenzaamheid en mede-eigenaar van familiebedrijf Jumbo: “Bij Jumbo zijn we ervan overtuigd dat onze winkels kunnen bijdragen aan het signaleren en verminderen van eenzaamheid, bijvoorbeeld door een praatje te maken of echt even de tijd voor iemand te nemen. We ontwikkelen met regelmaat laagdrempelige initiatieven voor onze winkels, zodat zij zelf iets kunnen betekenen voor de buurt. Ook met de Kletsboeketten hopen wij sociaal contact te stimuleren. Een klein gebaar maakt al snel een groot verschil.”

Bron: Levensmiddelenkrant

01-jumbo-introduceert-kletsboeket-tijdens-week-tegen-eenzaamheid.jpg