k-wave.png Foto: Coca-Cola Creations

Fabrikanten

Limited edition Coca-Cola in teken van K-pop

ROTTERDAM – De nieuwste Coca-Cola Creations smaak is de K-Wave Zero Sugar. Voor de smaak en uitstraling is Coca-Cola geïnspireerd door de Zuid-Koreaanse K-pop scene. Deze is ondertussen wereldwijd populair door de popmuziek, films, beauty- en fashiontrends.

Redactie |

Coca-Cola werkt in de campagne samen met drie populaire K-popgroepen, Stray Kids, ITZY en NMIXX en producer/zanger J.Y. Park. Samen hebben ze het nummer Like Magic gemaakt met een bijbehorende clip. Om de campagne kracht bij te zetten organiseert Coca-Cola Creations een exclusief livestream concert in Nederland van de drie deelnemende bands.

AI
Door middel van AI kunnen fans via de Creations Hub hun stem, naam en gezicht toe voegen aan verschillende segmenten van de K-Wave videoclip. Zo kunnen ze de fans hun eigen videoclip personaliseren, downloaden en delen op de sociale media kanalen.

De limited edition K-Wave is alleen verkrijgbaar in de speciale 250ml blikjes en zolang de voorraad strekt.

Bron: Levensmiddelenkrant