Fabrikanten

Maaslander sponsort Gooische Vrouwen

HUIZEN – Maaslander wordt sponsor van de tweede Gooische Vrouwen film, die vanaf 4 december in de bioscoop te zien zal zijn. De eerste film was zeer succesvol en trok meer dan 1,9 miljoen bezoekers.

Remco van der Meij |

De activatiecampagne die Maaslander voert, is bedoeld om het nieuwe merkthema ‘Samen maken we van elke dag iets moois’ stevig neer te zetten, aldus de kaasmaker in een persbericht. Het bedrijf organiseert op zondag 30 november in vijf bioscopen, verspreid over Nederland, een exclusieve voorpremière. De kaartjes daarvoor zijn te winnen via een speciale actie op de actiewebsite van RTL in samenwerking met Maaslander.

Lunch
Deelnemers kunnen met een foto laten zien hoe zij ‘van elke dag iets moois maken’. Met een lieve, trotse, grappige of gedurfde foto maken ze kans om met drie vriendinnen de voorpremière van Gooische Vrouwen 2 te bezoeken en krijgen ze een uitgebreide Maaslander lunch. Op de RTL-zenders en het online netwerk van RTL is deze weken een promofilmpje te zien waarin deze winactie van de kaasfabrikant gepromoot wordt.

 

Bron: Levensmiddelenkrant

maaslander.jpg