BUNNIK - Twee toonaangevende merken, Ricola en Waterdrop, bundelen hun krachten om een nieuw concept op het gebied van hydratatie te introduceren: vier exclusieve Drink Cubes met Ricola's Zwitserse alpenkruiden en de functionele fruit- en vitamineblends van Waterdrop.
De Waterdrop en Ricola-collectie wordt op 28 augustus in heel Europa gelanceerd en geeft een nieuwe invulling aan de manier waarop we hydrateren, zo vermelden zij.
Iets unieks
Deze samenwerking combineert meer dan 90 jaar kruidenexpertise van Ricola met de unieke benadering van hydratatie van Waterdrop. “We hebben altijd veel bewondering gehad voor de diepgewortelde kruidenexpertise van Ricola”, zegt Martin Murray, oprichter en ceo van Waterdrop. “Samen hebben we iets echt unieks gecreëerd: een functioneel, smaakvol product dat de dagelijkse verfrissing naar een hoger niveau tilt met de kracht van botanische ingrediënten.”
Natuur combineren met functionaliteit
Een unieke samenwerking combineert het alpine verleden met moderne functionaliteit in vier fruitige, vitaminerijke Drink Cubes. Ze zijn ontworpen voor consumenten die waarde hechten aan welzijn en gemak. Ze bieden verfrissing zonder suiker of kunstmatige conserveermiddelen.
Duurzame hydratatie
De samenwerking tussen waterdrop en Ricola draait niet alleen om smaak, maar ook om het transformeren van dagelijkse hydratatie. De Drink Cubes ondersteunen een bewuste levensstijl door botanische ingrediënten te combineren met functionele voordelen in een vorm die tot 98% minder plastic afval oplevert in vergelijking met traditionele dranken in plastic wegwerpflessen. Deze nieuwe productlijn weerspiegelt de gedeelde waarden van de merken: respect voor de natuur, een streven naar duurzaamheid en een passie voor innovatie.
“Wij geloven dat de toekomst van hydratatie zowel functioneel als duurzaam is”, aldus Murray. “Deze Drink Cubes zijn een volgende stap naar slimmere en duurzamere drinkgewoonten.”
Beschikbaarheid
De Waterdrop en Ricola-collectie is vanaf 28 augustus 2025 in heel Europa verkrijgbaar, zowel online als in Waterdrop-winkels.
Bron: Levensmiddelenkrant