'Je weet nu' game C1000 miljoen keer gespeeld

AMERSFOORT - De 'Je weet nu' campagne van C1000 is digitaal een groot succes. Het totaal aantal gespeelde games staat volgens de retailketen nu op bijna 1 miljoen.

De game kan niet alleen online worden gespeeld, maar is ook beschikbaar als App voor Android tablet en iPad. Volgens C1000 wordt het spel bijzonder goed ontvangen aangezien er al bijna 220.000 accounts zijn aangemaakt en de App een kleine 100.000 keer is gedownload. Hiermee staat de game regelmatig in de Top 5 van de App Store.

Ruilmiddagen
C1000 ondersteunt de actie in het land met ‘Je weet nu’ ruilmiddagen. Kinderen kunnen hierbij naar de C1000 winkel bij hen in de buurt komen om het verzamelalbum met de 45 boekjes ‘Je weet nu’ vol te krijgen. Vooral de ruilmiddag bij C1000 Nagelmaeker te Zwolle was bijzonder geslaagd. Ondernemer Jeroen Nagelmaeker: “Het is gaaf om te zien hoe zo’n actie leeft en dat de jongeren niet alleen druk doende zijn met sparen maar er ook nog eens wat van opsteken.” De ‘1.000 dingen die je nog niet weet en je ouders ook niet’ spaaractie is half januari gestart. Bij elke 10 euro aan boodschappen wordt een van de 45 gratis ‘Je weet nu’ boekjes weg gegeven.

Bron: Levensmiddelenkrant

c1000.jpg