1920_ahpremiumheader.png Foto: Albert Heijn

Formules

AH Premium telt 1 miljoen gebruikers

ZAANDAM – Meer dan 1 miljoen klanten van Albert Heijn hebben een Mijn Albert Heijn Premium-abonnement. Om dit te vieren trakteert de supermarkt zijn Premium-leden op 5 euro korting op een boeket en kunnen nieuwe klanten kans maken op de grootste boodschappentas van Nederland ter waarde van 1.500 euro.

Zoë Kools |

AH introduceerde Premium in 2021 en heeft de voordelen sindsdien verder uitgebreid. Zo krijgt de klant met het abonnement 10% korting op biologische en AH Terra plantaardige producten, extra spaarzegels bij acties en meer persoonlijke aanbiedingen in de zogenoemde Bonus Box.

Het jaarabonnement kost de klant 12 euro, maar volgens Albert Heijn bespaart de gemiddelde gebruiker 84 euro per jaar. Klanten die na het eerste jaar de abonnementskosten niet hebben terugverdiend, krijgen het verschil terug in shoptegoed.
“Geweldig om te zien dat onze klanten zo massaal profiteren van Mijn Albert Heijn Premium. Het is een mooi abonnement waarmee je veel extra voordeel krijgt op je dagelijkse boodschappen en waar je makkelijk gebruik van maakt, zeker via de AH-app. En dat waarderen klanten”, aldus Sjoerd Holleman, directeur strategy, product & analytics bij Albert Heijn.

Dit artikel verscheen eerder in Levensmiddelenkrant. Abonneren? Klik hier.