Albert Heijn rolt 100 nieuwe Basic-producten uit

ZAANDAM – Albert Heijn breidt zijn budgetlijn AH Basic uit tot 500 producten. De komende maanden komen er 100 nieuwe artikelen bij.

Joost Agterhoek |

Albert Heijn introduceerde AH Basic in april vorig jaar als vervanger van Euroshopper. Belangrijkste reden was onvrede over de verhouding prijs en kwaliteit. Nu wordt de budgetlijn verder uitgebreid van 400 naar 500 producten.

Verbeterd
115 bestaande Euroshopper-producten zijn bij de overgang in kwaliteit verbeterd voordat zij de AH Basic-verpakking gingen dragen. Denk aan de vissticks, die nu bestaan uit een hele, MSC-gecertificeerde visfilet. Eerder betrof het een mix van diverse witvis. Ook is de glasreiniger verbeterd: de nieuwe formule reinigt krachtiger, zegt AH.

Bron: Levensmiddelenkrant

ah_large_amersfoort_ah_basic_3_resized_site.jpg
ah_large_amersfoort_ah_basic_3_resized_site.jpg
ah_large_amersfoort_ah_basic_3_resized_site.jpg