Aldi promoveert eigen labels tot 'A-merken'

NIEUWVEEN – Aldi heeft in een folder haar eigen merken gepromoveerd tot ‘A-merken’. De discounter doet dat in de folder met een knipoog, omdat voor de ‘A’ het Aldi-logo wordt gebruikt.

Willem-Paul de Mooij |

‘Aldi opent woensdag 12 december een supermarkt vol A-merken’ kopt een lokale folder in de regio Alphen aan den Rijn. Het gaat om een nieuwe winkel aan de Euromarkt in deze plaats. De keten lijkt met de foldertekst een eigen draai te willen geven aan het nieuws dat Aldi Nord ook in Nederland steeds meer A-merken gaat verkopen zoals Coca-Cola, Mars en Snickers.

Binnenin de folder staat een grote pagina met daarop de A-merken van Aldi: Milsani zuivel, Potato King frites, Markus Koffie, Kiekeboe hagelslag, Molenland kaas, Solo papierwaren en Schultenbräu bier (zie foto bij dit bericht).

Bron: Levensmiddelenkrant.nl

aldifolder0002.jpg