CocaCola.png

Fabrikanten

Coca-Cola introduceert blikje van de toekomst

ROTTERDAM – Coca-Cola lanceert vandaag haar eerste futuristische cola, die deels door kunstmatige intelligentie (AI) is gecreëerd. De Cola 3000 Zero Sugar is de tweede smaak binnen het Coke Creations Platform en zou de drinker meenemen naar het jaar 3000, stelt Coca-Cola in haar berichtgeving.

Redactie |

“Met Coca-Cola Creations willen we onverwachte en magische momenten creëren,” zegt Stijn Belaen, brand manager bij Coca-Cola. “Met hulp van AI technologie hebben we ons een voorstelling gemaakt van hoe Coca-Cola in de verre toekomst mogelijk zou smaken.” Deze inzichten werden via AI verzameld onder verschillende consumenten.

De nieuwste Coca-Cola is gehuld in een futuristisch blik, wat ook is ontworpen met de hulp van kunstmatige intelligentie. “Het blikje bevat lichte en optimistische tinten waarbij het Coca-Cola® logo en het Coca-Cola® Creations-logo in elkaar overvloeien om de menselijke connecties van onze toekomstige planeet te symboliseren”, schetst Coca-Cola.

De exclusieve Coca-Cola 3000 Zero Sugar (250ml blik) variant is vanaf nu een gelimiteerde periode te verkrijgen in de supermarkt.

Bron: Levensmiddelenkrant