Hoogvliet opent eerste super in nieuwe stijl

ZOETERMEER- Hoogvliet gaat een nieuwe huisstijl doorvoeren in haar winkels. Hoogvliet Cadenza, een nieuwe supermarkt die op 29 juni aan Horecaplein in Zoetermeer haar deuren opent, is de eerste vestiging uitgevoerd in de nieuwe stijl van de formule.

Marije de Leeuw |

De stijl van Hoogvliet Cadenza kenmerkt zich volgens de formule door een ‘strakke, frisse en duidelijke uitstraling’. De groente- en de slijterijafdeling zien er compleet anders uit dan die in andere Hoogvliet-winkels. Zo zijn de versafdelingen uitgerust met digitale posterborden: een primeur bij Hoogvliet.

Koffietafel
In de supermarkt van ongeveer 2.150 m2 staat ambacht centraal. Klanten kunnen er terecht voor snelle en verse traiteurmaaltijden, verse pizza’s, gekoelde dranken en gegrilde kip, snacks en spareribs. Geslaagde pilots als verse noten, diepvriesvis en -zeevruchten en de verkoop van losse eieren uit de vestiging aan de Theresiastraat in Den Haag komen ook in Cadenza terug. Er is een koffietafel waar de klant een gratis kopje koffie, gezet van verse koffiebonen, kan drinken.

Uitbreiding
Na Cadenza in Zoetermeer breidt Hoogvliet dit jaar verder uit met een nieuwe vestiging aan de Badhuisstraat in Scheveningen.

 

Bron: Levensmiddelenkrant

hoogvliet_cadenza_3-a900x525.jpg