D93A0825.jpg

Jorieke de Vries vertrekt bij Lidl

HUIZEN - Jorieke de Vries-Goosen, head of marketing bij Lidl, heeft besloten de Duitse discounter te verlaten. Ze zal na september een volgende stap zetten, buiten de discounter waar ze bijna 14 jaar geleden begon.

Redactie |

De Vries zegt hier zelf over op haar LinkedIn-pagina: “Na een fantastisch avontuur van bijna 14 jaar heb ik besloten Lidl te verlaten. Wat een geweldige jaren heb ik bij dit mooie bedrijf mogen meemaken! Ik ben zeer dankbaar voor alles wat ik voor Lidl heb kunnen doen. De complete afdeling ‘from scratch’ opbouwen, het bouwen aan het merk Lidl, o.a. met 360-campagnes en een langetermijnstrategie, en het brengen van consistentie in alle uitingen, o.a. met de Lidl-Flat. En met resultaat! Mijn team en ik hebben van Lidl echt een Lovebrand kunnen maken. Van een Duitse discounter waar je enkel kwam vanwege een kleine portemonnee, naar een niet meer uit Nederland weg te denken supermarkt waar je graag komt ongeacht de grootte van je portemonnee, omdat je er altijd de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs krijgt.”

Ze geeft hier ook aan dat ze nog niet weet wat de volgende stap zal zijn, maar staat te popelen om een ander mooi merk tot een succes te bouwen. 

Lidl zegt haar beslissing te respecteren, maar zeker ook te betreuren. Het bedrijf bedankt haar ‘voor haar tomeloze toewijding en het ongekend aantal succesvolle campagnes die zij met haar team heeft neergezet’ en haar ‘belangrijke bijdrage aan het bouwen van ons mooie merk Lidl in Nederland’. 

Bron: Levensmiddelenkrant