Jumbo verwacht verdubbeling online paasboodschappen

VEGHEL- Vlak voor Pasen rekent Jumbo op topdrukte, zowel op Jumbo.com, als via de Jumbo app en in de winkels. De verwachting is dat in de week voor Pasen twee keer zoveel klanten online hun boodschappen bestellen dan in een reguliere week.

Lisa van der Linden |

Daarom voorziet Jumbo een verdubbeling van de online omzet ten opzichte van de paasperiode vorig jaar. De supermarktketen ziet vooral een piek in het aantal verkochte luxe ontbijtartikelen en producten uit het speciale paasassortiment. In totaal gaan er ruim 100 miljoen paaseitjes over de toonbank bij Jumbo. Vorig jaar werden er 250.000 paasstollen verkocht bij de supermarktketen. Op de winkelvloer verwacht Jumbo aanzienlijk meer klanten met een geschatte omzetstijging van zo’n 20 procent.

Bron: Levensmiddelenkrant

1-jumbo-verwacht-verdubbeling-online-paasboodschappen-a900x525.jpg