-
De nominaties van de beste introducties 2020 zijn bekend!
NIEUWVEEN - De fabrikanten hebben in 2020 niet stil gezeten. In de periode van december 2019 tot en met december 2020 werden er weer volop producten geïntroduceerd. Levensmiddelenkrant organiseert...
Lees meer19-1-2021 om 10:03 | Door Lisa van der Linden -
Beste Introductie 2019: Plant Spekjes
HOLTEN - Dat plantaardig eten op steeds meer smakelijke, veelzijdige manieren kan worden bereid, bewijst Vivera met de Plant Spekjes. De vega-marktleider gooit hoge ogen bij inkopers en supermarktondernemers....
Lees meer16-3-2020 om 09:20 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: Bolsius True Scent True Moods
SCHIJNDEL - “Super goed nieuws”, zo reageert Thijs Veendrick, international shopper marketing manager bij Bolsius, op het winnen van de Beste Introductie 2019 voor de True Scents True...
Lees meer16-3-2020 om 09:10 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: Stegeman Fuet sticks
WIJHE - De Fuet sticks van Stegeman hebben de prijs voor Beste Introductie 2019 gewonnen. Brand manager Kristel Peters, shopper marketing manager Benelux Henriëtte van Wijk en senior brand...
Lees meer16-3-2020 om 09:00 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: Knoppers NutBar
HOEVELAKEN - Het is feest bij Storck. De fabrikant is met haar Knoppers NutBar in de prijzen gevallen en heeft de Beste Introductie 2019 gewonnen. “Deze prijs onderstreept de relevantie...
Lees meer16-3-2020 om 08:50 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: Wasa Glutenvrij Sesam & Zeezout
UTRECHT - Kees van den Heuvel (trade marketeer) & Dieter Looijen (managing director) van Barilla Netherlands B.V. zijn blij met het ontvangen van de Beste Introductie voor het product Wasa...
Lees meer16-3-2020 om 08:40 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: Henkel Pro Nature
BRUSSEL/NIEUWEGEIN - Het Pro Natureconcept van Henkel is door de retailpartners beoordeeld als Beste Introductie 2019. Lisa Brouwer, brand manager Witte Reus, en Stéphanie Rousseaux, brand...
Lees meer16-3-2020 om 08:30 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: Hero B'tween Zero
BREDA - B’tween Zero van Hero is uitgeroepen tot Beste Introductie 2019. Hannako Bakker, brand manager cereals & jam en Saskia van Dijk, senior category manager bij Hero Benelux vertellen...
Lees meer16-3-2020 om 08:20 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: Nacho Kit
LOSSER - Dat de consument steeds beter geholpen is met gemak, heeft Signature Foods goed begrepen met de Nacho Kit, waarmee ook wordt ingespeeld op de laatste foodtrends. De Nacho Kit is...
Lees meer16-3-2020 om 08:10 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: BubbelFrisss
EDE - Cindy Voest, marketing manager DubbelFrisss en William Konings, category development manager, zijn enthousiast over het toekennen van de Beste Introductie 2019 aan BubbelFrisss. “Wat...
Lees meer16-3-2020 om 08:00 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: Starbucks
AMSTELVEEN - Nestlé heeft met het koffiemerk Starbucks de retailmarkt betreden en daarmee meteen de Beste Introductie 2019 gewonnen. Atze Folmer, category & channel sales development lead...
Lees meer13-3-2020 om 09:20 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: Compaxo Droge Worst Specials
GOUDA - Michael van der Post, accountmanager bij Compaxo, zag ‘enorm veel goede productintroducties’ en was dan ook enorm verrast dat de Droge Worst Specials als Beste Introductie 2019...
Lees meer13-3-2020 om 09:10 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: Verkade Meesterbaksels
ZAANDAM - Koninklijke Verkade pakt met haar product Meesterbaksels de prijs voor Beste Introductie 2019. Jingyi Hu, category manager bij Verkade, en Valerie Spigt, marketing manager, zijn...
Lees meer13-3-2020 om 09:00 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: Remia Cuisine Basissauzen
DEN DOLDER - Remia Cuisine Basissauzen zijn uitgeroepen tot Beste Introductie 2019. “Dit is een groot compliment voor deze productinnovatie”, zegt Daniëlle Saan, senior product & brand...
Lees meer13-3-2020 om 08:50 | Door Redactie -
Beste Introductie 2019: Almhof Lekker & Licht yoghurt
VEENENDAAL - Gezond en lekker gaan uitstekend samen, zo blijkt wel uit de introductie van Müller, die met Almhof Lekker & Licht yoghurt een stevig succes naar het koelschap heeft gebracht....
Lees meer13-3-2020 om 08:40 | Door Redactie
- 23/02 Waarom zijn zoveel producten gemaakt van plastic?
- 20/01 FrieslandCampina kiest voor 100% olievrije en bedrijfszekere BOGE persluchtinstallatie
- 22/12 ‘Mooie producten helpen in neerslachtige periode’
- 19/11 Foodybox mediakit 2021 toont aan: 'cijfers liegen nooit'
- 16/07 Robert Kroon: ‘Eerlijkheid duurt het langst’
- 20/05 ‘Diervriendelijkheid staat bij Label Rouge hoog in het vaandel’
- 24/04 ‘Juist nu bewijst foodiebox zijn succes’
- 16/03 Beste Introductie 2019: Plant Spekjes
- 16/03 Beste Introductie 2019: Bolsius True Scent True Moods
- 16/03 Beste Introductie 2019: Stegeman Fuet sticks