Levensmiddelenkrant Levensmiddelenkrant
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Out of Home Shops 27 februari 2021
  • Nieuws
  • Formules
  • Ondernemers
  • Fabrikanten
  • New Retail
  • Buitenland
    • Formules
    • Fabrikanten
  • Introducties & acties
  • Awards
    • Beste Introducties
    • Innova Klassiek
    • Gouden Partner
    • Alle awards
  • Events
  • Abonneren
  • Advertorials
  • AANMELDEN NIEUWSBRIEF

Beste Introducties

  • De nominaties van de beste introducties 2020 zijn bekend!
    De nominaties van de beste introducties 2020 zijn bekend!

    NIEUWVEEN - De fabrikanten hebben in 2020 niet stil gezeten. In de periode van december 2019 tot en met december 2020 werden er weer volop producten geïntroduceerd. Levensmiddelenkrant organiseert...

    Lees meer
    19-1-2021 om 10:03 | Door Lisa van der Linden
  • Beste Introductie 2019: Plant Spekjes
    Beste Introductie 2019: Plant Spekjes

    HOLTEN - Dat plantaardig eten op steeds meer smakelijke, veelzijdige manieren kan worden bereid, bewijst Vivera met de Plant Spekjes. De vega-marktleider gooit hoge ogen bij inkopers en supermarktondernemers....

    Lees meer
    16-3-2020 om 09:20 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: Bolsius True Scent True Moods
    Beste Introductie 2019: Bolsius True Scent True Moods

    SCHIJNDEL - “Super goed nieuws”, zo reageert Thijs Veendrick, international shopper marketing manager bij Bolsius, op het winnen van de Beste Introductie 2019 voor de True Scents True...

    Lees meer
    16-3-2020 om 09:10 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: Stegeman Fuet sticks
    Beste Introductie 2019: Stegeman Fuet sticks

    WIJHE - De Fuet sticks van Stegeman hebben de prijs voor Beste Introductie 2019 gewonnen. Brand manager Kristel Peters, shopper marketing manager Benelux Henriëtte van Wijk en senior brand...

    Lees meer
    16-3-2020 om 09:00 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: Knoppers NutBar
    Beste Introductie 2019: Knoppers NutBar

    HOEVELAKEN - Het is feest bij Storck. De fabrikant is met haar Knoppers NutBar in de prijzen gevallen en heeft de Beste Introductie 2019 gewonnen. “Deze prijs onderstreept de relevantie...

    Lees meer
    16-3-2020 om 08:50 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: Wasa Glutenvrij Sesam & Zeezout
    Beste Introductie 2019: Wasa Glutenvrij Sesam & Zeezout

    UTRECHT - Kees van den Heuvel (trade marketeer) & Dieter Looijen (managing director) van Barilla Netherlands B.V. zijn blij met het ontvangen van de Beste Introductie voor het product Wasa...

    Lees meer
    16-3-2020 om 08:40 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: Henkel Pro Nature
    Beste Introductie 2019: Henkel Pro Nature

    BRUSSEL/NIEUWEGEIN - Het Pro Natureconcept van Henkel is door de retailpartners beoordeeld als Beste Introductie 2019. Lisa Brouwer, brand manager Witte Reus, en Stéphanie Rousseaux, brand...

    Lees meer
    16-3-2020 om 08:30 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: Hero B'tween Zero
    Beste Introductie 2019: Hero B'tween Zero

    BREDA - B’tween Zero van Hero is uitgeroepen tot Beste Introductie 2019. Hannako Bakker, brand manager cereals & jam en Saskia van Dijk, senior category manager bij Hero Benelux vertellen...

    Lees meer
    16-3-2020 om 08:20 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: Nacho Kit
    Beste Introductie 2019: Nacho Kit

    LOSSER - Dat de consument steeds beter geholpen is met gemak, heeft Signature Foods goed begrepen met de Nacho Kit, waarmee ook wordt ingespeeld op de laatste foodtrends. De Nacho Kit is...

    Lees meer
    16-3-2020 om 08:10 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: BubbelFrisss
    Beste Introductie 2019: BubbelFrisss

    EDE - Cindy Voest, marketing manager DubbelFrisss en William Konings, category development manager, zijn enthousiast over het toekennen van de Beste Introductie 2019 aan BubbelFrisss. “Wat...

    Lees meer
    16-3-2020 om 08:00 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: Starbucks
    Beste Introductie 2019: Starbucks

    AMSTELVEEN - Nestlé heeft met het koffiemerk Starbucks de retailmarkt betreden en daarmee meteen de Beste Introductie 2019 gewonnen. Atze Folmer, category & channel sales development lead...

    Lees meer
    13-3-2020 om 09:20 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: Compaxo Droge Worst Specials
    Beste Introductie 2019: Compaxo Droge Worst Specials

    GOUDA - Michael van der Post, accountmanager bij Compaxo, zag ‘enorm veel goede productintroducties’ en was dan ook enorm verrast dat de Droge Worst Specials als Beste Introductie 2019...

    Lees meer
    13-3-2020 om 09:10 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: Verkade Meesterbaksels
    Beste Introductie 2019: Verkade Meesterbaksels

    ZAANDAM - Koninklijke Verkade pakt met haar product Meesterbaksels de prijs voor Beste Introductie 2019. Jingyi Hu, category manager bij Verkade, en Valerie Spigt, marketing manager, zijn...

    Lees meer
    13-3-2020 om 09:00 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: Remia Cuisine Basissauzen
    Beste Introductie 2019: Remia Cuisine Basissauzen

    DEN DOLDER - Remia Cuisine Basissauzen zijn uitgeroepen tot Beste Introductie 2019. “Dit is een groot compliment voor deze productinnovatie”, zegt Daniëlle Saan, senior product & brand...

    Lees meer
    13-3-2020 om 08:50 | Door Redactie
  • Beste Introductie 2019: Almhof Lekker & Licht yoghurt
    Beste Introductie 2019: Almhof Lekker & Licht yoghurt

    VEENENDAAL - Gezond en lekker gaan uitstekend samen, zo blijkt wel uit de introductie van Müller, die met Almhof Lekker & Licht yoghurt een stevig succes naar het koelschap heeft gebracht....

    Lees meer
    13-3-2020 om 08:40 | Door Redactie
  • 1 (huidig)
  • 2
  • Volgende
  • Laatste Nieuws
  • Meest Gelezen
  • 26/02 Samenwerking IRI en Bamboo Brands ter verbetering innovatiekracht
  • 26/02 Meatless Farm en Salsa Shop openen plantaardige drive-thru
  • 25/02 Greenyard boekt goede resultaten
  • 25/02 Jumbo blikt vooruit op 2021
  • 25/02 Samenwerking Peroni Libera 0.0 en Aston Martin Cognizant Formula One
  • 25/02 Heineken en ISS Facility Services verlengen
  • 25/02 Dirk start petitie voor btw-verlaging op groente en fruit
  • 24/02 Ook Utrecht krijgt een vegan supermarkt
  • 24/02 Britse websuper bezorgt emissievrij
  • 24/02 ACM onderzoekt loonsverhoging supermarktpersoneel
  • 16/02 Fonterra opent nieuwe ‘melkpoederfabriek’ in Heerenveen
  • 15/10 Groothandels weer open voor particulieren
  • 20/02 ‘Mondial Relay klaar om pakketbezorging te revolutioneren’
  • 06/12 Jan-Willem Dockheer verlaat Albert Heijn
  • 20/09 Jumbo en Coop in voorbereiding claim Sligro
  • 07/01 Izico wordt GoodLife Foods
  • 23/08 Meer frisdrankjes met weinig tot geen suiker en calorieën
  • 10/07 ‘Overname door Ahold vooral goed voor Hema’
  • 22/03 Zeewierpasta bij PLUS en AH krijgt bijna miljoen
  • 07/01 Riedel neemt Healthy People over
Nieuwsoverzicht


Introducties & acties:
  • 25/02 Beemster kaas krijgt een nieuw uiterlijk
  • 25/02 Nieuwe vegan smaken Hands Off My Chocolate
  • 24/02 Marqt introduceert duurzame papieren wijnfles
  • 16/02 Activia en Danoontje nu zonder toegevoegde suikers
  • 15/02 Katja introduceert veggie winegum
Beemster kaas krijgt een nieuw uiterlijk
Beemster kaas krijgt een nieuw uiterlijk

WESTBEEMSTER - Verpakkingen van Beemster kaasproducten krijgen een nieuwe uitstraling. Nieuwe kleuren moeten de lokale herkomst extra te benadrukken. De nieuwe verpakking moet de consument...

Nieuwe vegan smaken Hands Off My Chocolate
Nieuwe vegan smaken Hands Off My Chocolate

HILVERSUM - Hands Off My Chocolate introduceert nieuwe smaken aan hun plantaardige assortiment. Met Caramel Seasalt en een pure chocolade reep met Oat Cookies & Caramel smaak wil het bedrijf...

Marqt introduceert duurzame papieren wijnfles
Marqt introduceert duurzame papieren wijnfles

AMSTERDAM – Marqt claimt de ‘meest duurzame wijnfles ter wereld’ in de schappen te hebben staan. De papieren fles bestaat voor 94 procent uit gerecycled karton en heeft een ecologische...

Activia en Danoontje nu zonder toegevoegde suikers
Activia en Danoontje nu zonder toegevoegde suikers

HOOFDDORP –Danone presenteert nieuwe varianten van Activia en Danoontje, zonder toegevoegde suikers. De fabrikant geeft aan daarmee in te spelen op de behoefte van de consument, die steeds...

Katja introduceert veggie winegum
Katja introduceert veggie winegum

’S-HEERENBERG – Katja brengt de nieuwe variant Regenboog Geluk op de markt, de eerste kleurrijke veggie winegum in het Katja assortiment. Vanaf week 6 zijn de zachte winegums in vier...

Previous Next

Advertorials
  • 23/02 Waarom zijn zoveel producten gemaakt van plastic?
  • 20/01 FrieslandCampina kiest voor 100% olievrije en bedrijfszekere BOGE persluchtinstallatie
  • 22/12 ‘Mooie producten helpen in neerslachtige periode’
  • 19/11 Foodybox mediakit 2021 toont aan: 'cijfers liegen nooit'
  • 16/07 Robert Kroon: ‘Eerlijkheid duurt het langst’
  • 20/05 ‘Diervriendelijkheid staat bij Label Rouge hoog in het vaandel’
  • 24/04 ‘Juist nu bewijst foodiebox zijn succes’
  • 16/03 Beste Introductie 2019: Plant Spekjes
  • 16/03 Beste Introductie 2019: Bolsius True Scent True Moods
  • 16/03 Beste Introductie 2019: Stegeman Fuet sticks

Levensmiddelenkrant
  • Nieuws
  • formules
  • Ondernemers
  • Fabrikanten
  • New retail
  • Buitenland
  • Introducties & acties
  • Awards
  • Events
Service
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Advertorials
  • Contact
  • Producten
  • Vacatures
  • Wie zijn wij

Levensmiddelenkrant is een uitgave van:

De Ondernemerspers nederland BV

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

© 2021 LokaalNieuwsnet B.V.

RSS Feed