Formules

AH-kassamedewerker werkt verder achter glas

(CORONANIEUWS) ZAANDAM - Albert Heijn plaatst plexiglas schermen bij de kassa’s en servicebalie. Op deze manier creëert de supermarkt een fysieke afstand tussen de kassamedewerker en de klant. Het plaatsen van de plexiglas schermen gaat gefaseerd. De komende dagen worden alle winkels voorzien van de schermen. De plexiglas schermen komen ook bij Etos en Gall&Gall.

Mathijs van Eeten |

Verder communiceert Albert Heijn in de winkels:

- Houd zoveel mogelijk afstand tot elkaar (1,5 meter).

- Bedek tijdens het hoesten en niezen uw mond en neus. Gebruik hiervoor een papieren zakdoek en gooi deze daarna weg. Geen zakdoek in de buurt? Hoest of nies in uw elleboog.

- Gebruik bij voorkeur handscanners en/of reken af bij onze zelfscankassa’s.

- Reken bij een reguliere kassa af met uw pinpas of mobiele telefoon.

- Als u alleen over contant geld beschikt, leg dan het geld op de kassa en pak wisselgeld ook van de kassa.

- Wissel ook uw bonuskaart op deze manier uit met onze kassamedewerker.

Naast Ahold maken ook Lidl en Jan Linders de stap om plexiglas te praten.

Bron: Levensmiddelenkrant

albertheijnplexiglas.jpg