E-commerce

Jim Bakkum is het nieuwe gezicht van HelloFresh

AMSTERDAM – Maaltijdboxleverancier HelloFresh gaat samenwerken met zanger en acteur Jim Bakkum. In de campagne ‘Jim Bakkum: De Gezinstest’ kookt de vader van drie jonge kinderen in de hectiek van het gezinsleven recepten uit de maaltijdboxen van HelloFresh.

Gerard van Oosbree |

“Jim is een actieve vader die graag tijd spendeert met zijn gezin”, zegt Lydi Siebers, cmo HelloFresh Benelux. “Ondanks zijn volle schema vindt hij een gezonde levensstijl erg belangrijk. Het combineren van een druk leven met een huishouden en gezond eten is herkenbaar voor velen en hierom is hij een goede fit met ons merk. We zijn trots op de samenwerking met Jim Bakkum en we hopen dat hij en zijn familie dagelijks genieten van een verse maaltijd", aldus Siebers.

Jim voegt toe: "Voor mij is het eetmoment samen heel belangrijk, zeker in drukke tijden. Wij zijn met vijf personen thuis en die vijf personen willen nog al eens iets anders. Daarbij zijn mijn kinderen niet de makkelijkste eters en maken de HelloFresh-recepten het leuker voor ze om nieuwe dingen te proeven.”

Bron: Levensmiddelenkrant

jim_bakkum_hellofresh.jpg