AH zet Prijsfavorieten in de schijnwerpers na forse inflatiestijging

ZAANDAM – Albert Heijn biedt meer dan 1500 artikelen aan als Prijsfavoriet. Met producten van dit huismerk biedt de supermarktketen consumenten de mogelijkheid om goede producten voordelig in te kopen. De artikelen zijn herkenbaar aan het blauwe logo met opgestoken duim.

In de komende weken worden de Prijsfavorieten extra onder de aandacht gebracht van het winkelende publiek. In 750 AH-winkels kunnen klanten een volle winkelwagen met eigen-merkproducten winnen. Om mee te doen kunnen bezoekers van de deelnemende winkels schatten wat de totale waarde is van de artikelen in de winkelwagen.

Besparen
Prijsfavorieten zijn voornamelijk producten die veel gekocht worden door gezinnen met kinderen. Het grote assortiment dekt alle dagelijkse boodschappen, van etenswaren tot huishoudelijke artikelen. Albert Heijn denkt dat consumenten met dit assortiment en alle andere acties en aanbiedingen tot 20 procent kunnen besparen op hun boodschappen.

Bron: Levensmiddelkrant