Bavaria viert verjaardag met consumenten | Levensmiddelenkrant

Bavaria viert verjaardag met consumenten

LIESHOUT – Brouwerij Bavaria heeft haar 300-jarig bestaan gevierd met ruim tweehonderd prijswinnaars en relaties. Moederbedrijf Royal Swinkels startte eerder dit jaar de winactie ‘Join the Toast’ in binnen- en buitenland en afgelopen weekend kwamen gasten uit dertien verschillende landen samen op het Bavaria-weekend.

De gasten werden onder andere verwelkomd in het nieuwe Van der Valk hotel in Amsterdam-Amstel, door CEO Peer Swinkels. Er was een exclusieve pre-party en een brouwerijtour en headliner op het Bavaria-festival Showtek gaf een meet & greet. Zo was er nog veel meer te doen. “We hebben het behalen van deze bijzondere mijlpaal voor een groot deel te danken aan de mensen, van alle uithoeken in de wereld, die al jaren genieten van ons bier”, licht Swinkels toe. “Ik vind het geweldig om hen welkom te heten op onze brouwerij en samen met hen te proosten.”

Royal Swinkels Family Brewers viert dit hele jaar het 300-jarig bestaan van brouwerij Bavaria. De viering begon in maart 2019 met de overhandiging van het predicaat Koninklijk aan Swinkels Family Brewers en een feestweek samen met familie, medewerkers, relaties, buren én koningin Máxima.

Bron: Levensmiddelenkrant/Out.of.Home Shops